تماشا کنید: ویدیوی پیکسل ۹ گوگل با رنگ صورتی فاش شد - تکفارس 
تماشا کنید: ویدیوی پیکسل ۹ گوگل با رنگ صورتی فاش شد - تکفارس 

تماشا کنید: ویدیوی پیکسل ۹ گوگل با رنگ صورتی فاش شد

محمدامین حیدری
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 21:42
پیکسل 9 گوگل

گوگل خود را برای معرفی گوشی‌های سری پیکسل ۹ در تاریخ ۱۳ آگوست آماده می‌کند و حالا کاربری در شبکه اجتماعی ایکس ویدیوی گوشی پیکسل ۹ با رنگ صورتی را فاش کرده است.

این کاربر که Hani Mohamed Bioud نام دارد، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که گوشی پیکسل ۹ گوگل از قبل در کشور الجزایر با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه شده است. او همچنین یک ویدیو را به همراه پست خود منتشر کرده است که گوشی نام‌برده را در رنگ صورتی از همه جهات نشان می‌دهد.

باتوجه به این ویدیو دوازده ثانیه‌ای، گوشی پیکسل ۹ گوگل از جزیره دوربین قرصی‌شکل، گوشه‌های گرد به همراه پنل پشتی و نمایشگر تخت برخودار خواهد بود. به نظر می‌رسد که پنل پشتی این گوشی ظاهر براقی دارد؛ از سوی دیگر، جزیره دوربین آن دارای روکش مات است و اندازه بزرگتری نسبت به نوار دوربین پیکسل ۸ گوگل دارد.

علاوه‌بر این، گوشی آینده گوگل از فریم مربعی‌شکل برخوردار خواهد بود؛ این موضوع صحت رندرهای فاش‌‌شده پیشین که به زبان طراحی آن اشاره داشتند را تائید می‌کند. شایان ذکر است که گوگل تصمیم دارد تا در رویداد معرفی سخت‌افزارهای جدید خود که در ماه آگوست برگزار می‌شود، از گوشی‌های سری پیکسل ۹ رونمایی کند؛ این رویداد قرار است در تاریخ ۱۳ آگوست در ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام برگزار شود.

انتظار می‌رود که سری جدید گوشی‌های پیکسل گوگل شامل پیکسل ۹ پرو XL، پیکسل ۹ استاندارد و پیکسل ۹ پرو باشد. گفته می‌شود گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل به همراه اندروید ۱۵ و تراشه تنسور G4 عرضه شوند. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود نسخه استاندارد پیکسل ۹ گوگل به یک نمایشگر آمولد با اندازه ۶.۲۴ اینچ مجهز شده باشد.

از سوی دیگر، دو مدل XL و پرو این گوشی ممکن است به ترتیب دارای نمایشگرهای آمولد ۶.۳۴ و ۶.۷۳ اینچی باشند؛ ناگفته نماند که پنل‌های آمولد قادر به ارائه نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز هستند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید