رنگ‌بندی و مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
رنگ‌بندی و مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 

رنگ‌بندی و مشخصات گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۱۲ تیر ۱۴۰۳ - 14:37
گلکسی S24 FE سامسونگ

در حالی که سامسونگ خود را برای معرفی گلکسی S24 FE آماده می‌کند، اکنون اطلاعات جدیدی درباره رنگ‌بندی و مشخصات این گوشی فاش شده است.

طبق ادعای راس یانگ (Ross Yong) از موسسه DSCC، سامسونگ تمرکز بیشتری بر ساخت گلکسی S24 FE با رنگ مشکی دارد زیرا این رنگ محبوبیت زیادی در بین خریداران گوشی‌های هوشمند دارد؛ بنابراین، منطقی است که سامسونگ ساخت نسخه مشکی گلکسی S24 FE را در اولویت قرار دهد. این محصول همچنین قرار است در چهار رنگ خاکستری، آبی روشن، سبز روشن و زرد نیز عرضه شود.

البته پیش از این، شاهد فاش‌شدن تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ با رنگ سبز روشن بودیم که نشان می‌دادند این گوشی دارای حاشیه‌های باریک‌تری نسبت به نسخه نسل قبلی خود خواهد داشت. علاوه‌بر این، گوشی نام‌برده از نمایشگر بزرگتری برخوردار است که انتظار می‌رود اندازه آن برابر با ۶.۶۵ اینچ باشد.

آن‌طور که پیداست، گلکسی S24 FE سامسونگ برخلاف برخی انتظارات دارای تراشه اسنپدراگون نمی‌باشد و به پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز خواهد شد؛ این پردازنده در برخی از نسخه‌های گلکسی S24 و گلکسی S24 پلاس سامسونگ نیز استفاده شده است. گوشی آینده سامسونگ همچنین به همراه ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد که امکان انجام راحت و همزمان چند کار را فراهم می‌کند.

گلکسی S24 FE سامسونگ از اندروید ۱۴ که آخرین نسخه این سیستم‌عامل است، برخوردار خواهد بود؛ از سوی دیگر این محصول به یک سیستم دوربین خوب مجهز شده است و شامل یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی می‌شود که می‌تواند عکس‌های بسیار واضح و دقیق را ثبت کند. علاوه‌بر این، گوشی نام‌برده از یک دوربین اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌هایی با جزئیات بیشتر و یک سنسور تله‌فوتو با زوم اپتیکال سه برابری برای ثبت تصاویر از دور بهره می‌برد.

این ویژگی‌ها به کاربران کمک می‌کند تا عکس‌های متنوعی با کیفیت بالا را ثبت کنند. با این حال، سامسونگ تاریخ معرفی گلکسی S24 FE را اعلام نکرده است؛ اما انتظار می‌رود این گوشی در اواخر امسال یا اوایل سال میلادی آینده عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

  • تا قبل آیفون ۱۲ (که اپل یهویی برگشت به طراحی آیفون ۵) سونی گوشی هاشو اینطوری مکعبی می ساخت همه بهش هیت میدادن
    الان همه اینطوری میسازن
    من که خوشم نمیاد گند میزنه به ارگونومی گوشی. گوشی خیلی بزرگتر بنظر میاد توی دست
    سامسونگ بیشتر گوشیاشو با لبه خمیده پشت می ساخت به لطف اپل همه رو داره تیز می سازه
    من s20fe دارم a55 فقط یخورده بزرگتر از گوشی منه ولی توی دست خیلی بزرگتر حس میشه