واتساپ قابلیت Events را به چت‌های گروهی آورد - تکفارس 
واتساپ قابلیت Events را به چت‌های گروهی آورد - تکفارس 

واتساپ قابلیت Events را به چت‌های گروهی آورد

امین باقری
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - 16:27
واتساپ Events

ماه گذشته، واتساپ از ویژگی Events مختص انجمن‌ها رونمایی کرد و بیان کرد که این ویژگی برای گروه‌هایی که بخشی از هیچ انجمنی نیستند، در ماه های آینده عرضه خواهد شد.

در حالی که واتساپ هنوز اعلام نکرده است که دقیقا این ویژگی چه زمانی برای تمام چت های گروهی در سراسر جهان در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر برای برخی از کاربران در نسخه بتای ۲.۲۴.۱۴.۹ واتساپ برای اندروید موجود است.

این اطلاعات از طریق یک اسکرین‌شات (که در پایین مشاهده می‌کنید) دریافت می‌شود که نشان می‌دهد ویژگی Events، برای چت‌های گروهی عادی که با هیچ انجمنی مرتبط نیستند نیز در دسترس است.

واتساپ قابلیت Events را به چت‌های گروهی آورد - تکفارس 

اکنون کلیک کردن بر روی آیکون گیره کاغذ در چت گروهی، یک آیکون دیگر به نام Event را نشان می‌دهد که از طریق آن می‌تواند یک رویداد جدید ایجاد کنید. سپس، اعضای گروه می توانند دعوت به رویداد را مشاهده و قبول کنند، در حالی که هر گونه تغییرات در رویداد فقط توسط ایجاد کننده آن رویداد ممکن است. همچنین شایان ذکر است که رویدادهای گروهی سرتاسر رمزگذاری شده‌اند.

اگر کاربر اندرویدی هستید و نمی‌توانید تا عرضه عمومی ویژگی Events برای چت های گروهی عادی منتظر بمانید، شما می‌توانید برای دوره بتای این ویژگی ثبت نام کرده و آن را امتحان کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید