آپدیت HyperOS برای گوشی شیائومی ۱۳T منتشر شد - تکفارس 
آپدیت HyperOS برای گوشی شیائومی ۱۳T منتشر شد - تکفارس 

آپدیت HyperOS برای گوشی شیائومی ۱۳T منتشر شد

محمدامین حیدری
۱۱ تیر ۱۴۰۳ - 13:10
آپدیت HyperOS شیائومی 13T

به تازگی انتشار آپدیت HyperOS برای دارندگان گوشی شیائومی ۱۳T در اروپا آغاز شده است که موجب افزایش امنیت دستگاه و بهبود عملکرد آن می‌شود.

این آپدیت شامل وصله امنیتی ماه ژوئن ۲۰۲۴ می‌باشد و باعث می‌شود تا دارندگان این گوشی رضایت بیشتری از دستگاه خود داشته باشند. البته آپدیت ژوئن HyperOS در حال حاضر برای کاربران اروپایی گوشی شیائومی ۱۳T منتشر شده است و به تدریج در دسترس تمام دارندگان این دستگاه قرار خواهد گرفت.

آپدیت HyperOS شیائومی 13T

گوشی شیائومی ۱۳T به‌طور رسمی در سپتامبر سال ۲۰۲۳ معرفی شد و اکنون دارای رابط کاربری HyperOS 1.0 بر پایه اندروید ۱۴ است. آن‌طور که پیداست، شیائومی به این گوشی اهمیت زیادی می‌دهد؛ به همین دلیل است که آخرین وصله امنیتی ژوئن ۲۰۲۴ برای آن منتشر شده است.

آپدیت جدید HyperOS دارای شماره ساخت OS1.0.10.0.UMFEUXM می‌باشد و حجم آن برابر با ۴۰۴ مگابایت است؛ البته این آپدیت در حال حاضر تنها برای کاربران HyperOS Pilot Tester قابل دانلود می‌باشد. شایان ذکر است که اپلیکیشن HyperOS Downloader ابزاری فوق‌العاده برای دسترسی به آپدیت‌های جدید HyperOS شیائومی می‌باشد.

درصورتی که دستگاه شما آپدیت OTA را دریافت نکرده است، می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن نام‌برده زودتر بسته این آپدیت نرم‌افزاری را دانلود و نصب کنید؛ البته آپدیت مذکور به‌زودی برای تمام کاربران منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید