بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 
بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 
بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 

بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی

تکفارس
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - 11:12
بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 

به‌دنبال این هستید که بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار را بخرید؟ به‌جای خوبی آمده‌اید. در این مطلب قصد داریم بهترین نکاتی که برای خرید لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و یا پرقدرت وجود دارند را به شما ارائه دهیم؛ اما چرا باید نسبت به خرید این محصولات اقدام کنیم؟

مدل‌های بسیار زیادی از لپ تاپ در بازار وجود دارند. این دستگاه را می‌توانید برای بازی نیز استفاده کنید؛ اما در نظر داشته باشید که تنها برخی مدل‌ها قادر هستند با بیشترین و بهترین کیفیت بازی‌های روز را اجرا کنند. همراه ما باشید تا در ادامه بهترین مدل‌ها و برترین برندها در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

ویژگی‌های بهترین لپ تاپ گیمینگ

برای اینکه بتوانید راحت‌تر و دقیق‌تر نسبت به خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ اقدام کنید، باید ببینید که چه ویژگی‌هایی در این محصولات وجود دارد. این مدل‌ها قابلیت‌هایی دارند که آن‌ها را از دیگر برندها جدا می‌کنند. بهترین این قابلیت‌ها را باید شامل موارد زیر دانست:

  • استفاده از نمایشگرهایی با کیفیت بالا، رنگ‌های دقیق و فریم ریت ۱۴۴ هرتز
  • وجود کیبورد حرفه‌ای و سریع برای واکنش‌های دقیق در بازی‌ها
  • استفاده از بهترین سیستم خنک‌کننده
  • دارای پردازنده‌های نسل جدید ۱۲ و ۱۳ اینتل یا محصولات AMD
  • بهره‌گیری از جدیدترین کارت گرافیک‌های انویدیا در نسل‌های ۴۰ و ۳۰

کدام برندها بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ را تولید می‌کنند؟

شاید این موضوع برایتان سوال باشد که بهترین لپ تاپ گیمینگ توسط کدام برندها تولید می‌شود؟ باید گفت که شرکت‌های بسیار زیادی را می‌توان به نام بهترین برند لپ تاپ گیمینگ شناسایی کرد. بهترین برند های لپ تاپ گیمینگ را باید شامل این موارد بدانیم. تمامی محصولات این برندها در بازه‌های قیمتی متفاوت بوده و هرکدام مزیت‌هایی نسبت به یکدیگر دارند.

  • شرکت ایسوس (Asus)
  • برند تاف شرکت ایسوس (Asus TUF)
  • برند راگ ایسوس (Asus ROG)
  • شرکت ام اس آی (MSI)
  • شرکت لنوو (Lenovo)

بهترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بازار

بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 

باید قبل‌از خرید اینکه نسبت به خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان اقدام کنید، ببینید کدام مدل‌ها در بازار ارزش خرید بیشتری دارند. محصولات زیادی در این دسته‌بندی قرار می‌گیرند که از مهم‌ترین آن‌ها باید به این مدل‌ها اشاره کنیم.

لپ تاپ لنوو Legion Pro 5

لپ‌تاپی که باید آن را به‌عنوان یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ بازار بدانیم، لپ تاپ لنوو legion 5 pro نام دارد. این محصول یکی از خاص‌ترین مدل‌های شرکت لنوو بوده و قابلیت‌های بسیار زیادی را در خود جای‌داده است.

قدرتمندترین کانفیگی که می‌توانید برای این محصول پیدا کنید، مدل ۱۶ اینچی آن است که از کارت گرافیک ۴۰۶۰ انویدیا، ۴ ترابایات حافظه داخلی، رم ۶۴ گیگابایتی و سی‌پی‌یو Core i7 13700HX بهره می برد. البته نباید از نمایشگر ۲۴۰ هرتزی آن غافل شوید.

لپ تاپ ام اس آی Katana 15 B13VEK

محصول دیگری که می‌توانیم آن را به‌عنوان قوی ترین لپ تاپ گیمینگ به شما معرفی کنیم در شرکت MSI تولید شده است. مدل کاتانا ۱۵ اینچی این برند نسبت به اکثر مدل‌های کیس گیمینگ ارزش خرید بیشتری دارد؛ اما چه دلیلی این امر را به‌وجود می‌آورد؟

باید گفت که این دستگاه منحصربه‌فرد از تراشه مرکزی اینتل Core i7 13620H بهره برده و کارت گرافیک آن نیز انویدیا RTX 4050 نام دارد. رم DDR6 با حافظه ۱۶ گیگابایتی این مدل بیشترین سرعت پرداخت را داشته و قطعا هر نیازی که دارید برطرف می‌کند. مزیت دیگر آن استفاده از صفحه‌نمایش ۱۴۴ هرتزی است که برای بازی انتخابی عالی به‌حساب می‌آید.

لپ‌ تاپ ایسوس TUF Gaming FX767VV

برای آشنایی با بهترین لپ تاپ گیمینگ باید محصولات تاف گیمینگ برند ایسوس را به شما معرفی کنیم. شرکت ایسوس محصولاتی خاص تولید می‌کند؛ اما برند تاف آن معمولا قیمت کمتری داشته و به‌عنوان محصولات اقتصادی شناخته می شود.

این مدل علاوه‌بر داشتن کیفیت بدنه عالی از صفحه‌نمایشی ۱۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کند. این نمایشگر ۱۴۴ هرتز بوده و نرخ نوسازی آن نیز ۱۴۴ هرتز است. کارت گرافیک انویدیا ۴۰۸۰ و پردازنده i9 نسل ۱۳، از دیگر مزایای این محصول هستند.

لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16 Advantage Edition

اگر به‌دنبال خرید مانیتور گیمینگ در کنار قوی ترین لپ تاپ گیمینگ هستید، باید مدل a16 advantage edition از محصولات ایسوس تاف را در اولویت‌های خود قرار دهید. این محصول یکی از بهترین لپ تاپ گیمینگ در بازار به‌حساب می‌آید.

استفاده از نمایشگر IPS با اندازه ۱۶ اینچی در کنار نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز اولین ویژگی است که باید به آن اشاره کنیم. پردازنده ۸ هسته ای آن از ۱۶ مگابایت حافظه کش برخوردار بوده و می تواند به کمک رم ۱۶ گیگابایتی انواع بازی ها را اجرا کند. به این موضوع هم باید اشاره کنیم که قیمت آن نسبت به دیگر محصولات مقرون به صرفه تر است.

لپ تاپ ایسوس ROG Strix SCAR 15

به‌دنبال خرید قوی ترین لپ تاپ گیمینگ در بازار ایران هستید؟ بهتر است مدل اسکار ۱۵ را در لیست خود قرار دهید. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این محصول رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل داشته و ۲۴۰ هرتز نرخ تازه‌سازی دارد.

سی‌پی‌یو آن اینتل Core i9 12900H بوده و به‌عنوان قوی‌ترین نسل ۱۲ به شمار می رود. رم ۳۲ گیگابایتی و البته استفاده از بهترین کارت گرافیک انویدیا در مدل RTX3080ti مزیت های دیگری هستند که باید برای خرید این محصول در نظر داشته باشید.

کدام لپ‌تاپ‌های گیمینگ اقتصادی مناسب هستند؟

برای اینکه بتوانید بهترین لپ تاپ گیمینگ ارزان قیمت و اقتصادی را پیدا کنید، مدل f15 از سری تاف گیمینگ ایسوس بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهند بود. این محصول صفحه‌نمایشی مات با نرخ ۱۴۴ هرتز داشته و کیفیت FHD دارد. حافظه آن بین ۵۱۲ تا ۱ ترابایت است.

البته باید در نظر داشته باشید که از سریع‌ترین حافظه‌های SSD در آن استفاده کرده‌اند. پردازنده core i5 11400H و کارت گرافیک RTX2050، ویژگی‌های سخت افزاری این محصول به‌شمار می روند. رم ۱۶ گیگابایتی آن نیز می تواند با سرعت خوبی داده ها را برای شما پردازش و جا به جا کند. به همین دلیل است که نباید در خرید این محصول پرطرفدار و پرفروش شک داشته باشید.

خرید بهترین لپ تاپ و کیس گیمینگ از تکنولایف

بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ بهترین لپ تاپ های مناسب بازی - تکفارس 

روش‌های مختلفی برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ اقتصادی وجود دارد؛ مراجعه به فروشگاه اینترنتی تکنولایف قطعا بهترین آن‌ها خواهد بود. این مرکز آنلاین پایین‌ترین قیمت برای این محصولات را ارائه داده و علاوه‌بر گارانتی‌های معتبر، سریع‌ترین تحویل را نیز برای سفارشات مشتریان خود دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید