عینک هوشمند Solos AirGo Vision با هوش مصنوعی GPT-4o رونمایی شد - تکفارس 
عینک هوشمند Solos AirGo Vision با هوش مصنوعی GPT-4o رونمایی شد - تکفارس 
عینک هوشمند Solos AirGo Vision با هوش مصنوعی GPT-4o رونمایی شد - تکفارس 

عینک هوشمند Solos AirGo Vision با هوش مصنوعی GPT-4o رونمایی شد

محمدامین حیدری
۱۰ تیر ۱۴۰۳ - 13:55
عینک هوشمند Solos AirGo Vision

به تازگی برند Solos از عینک هوشمند AirGo Vision رونمایی کرده است که به دوربین و مدل هوش مصنوعی GPT-4o مجهز شده است.

اگر به‌دنبال عینک هوشمندی هستید که دارای قابلیت ضبط ویدیو و دستیار صوتی مبتنی بر هوش مصنوعی باشد، گزینه‌های زیادی در بازار وجود دارد که عینک هوشمند ری‌بن (Ray-Ban Meta) بهترین مدل موجود در بین آن‌ها محسوب می‌شود. اما برند Solos که عینک هوشمند فعلی آن تنها از قابلیت‌های صوتی بهره می‌برد، اخیرا اعلام کرده است که در اواخر سال میلادی جاری نسخه دیگری از این عینک را با نام AirGo Vision که دارای دوربین است، عرضه خواهد کرد.

این عینک هوشمند به مدل هوش مصنوعی GPT-4o شرکت OpenAI مجهز شده است که به دوربین آن اجازه می‌دهد تا اشیاء را تشخیص داده و به سوالات شما درباره آنچه که می‌بینید پاسخ دهد.همچنین قاب عینک هوشمند AirGo Vision مانند سایر عینک‌های شرکت Solos قابل تعویض است.

عینک هوشمند Solos AirGo Vision

بنابراین، اگر قصد دارید به مکانی بروید که استفاده از دوربین در آنجا ممنوع است یا تمایل دارید با ظاهر متفاوتی بیرون بروید و عینک خود را به شیشه‌های دودی مجهز کنید، می‌توانید به راحتی قابی که دارای دوربین است را تعویض کنید؛ البته قاب‌های اضافی عینک هوشمند Solos AirGo Vision بین ۸۹ تا ۱۲۹ دلار قیمت دارند. این عینک همچنین دارای چراغ‌های LED برای مطلع کردن کاربر درباره تماس‌ها یا ایمیل‌های دریافتی است.

عینک هوشمند Solos AirGo Vision

شرکت Solos ادعا کرده است که عینک جدید آن‌ها می‌تواند با هوش مصنوعی جمنای گوگل و مدل‌های هوش مصنوعی Claud شرکت Anthropic ادغام شود. عینک هوشمند AirGo Vision مانند عینک ری‌بن که با همکاری شرکت متا ساخته شده است، می‌تواند از طریق صدا به سوالات پاسخ دهد؛ البته این عینک به جز چراغ‌های LED، از نمایشگر برای نمایش اعلان‌ها بهره نمی‌برد.

با این حال، هنوز قیمت و تاریخ عرضه عینک هوشمند AirGo Vision مشخص نشده است؛ اما می‌توان انتظار داشت که قیمت آن بیشتر از ۲۴۹,۹۹ دلار باشد زیرا عینک‌های بدون دوربین شرکت Solos قرار است در ماه جولای با این قیمت روانه بازار شوند. ناگفته نماند که قیمت عینک‌های ری‌بن نیز از ۲۹۹ دلار آغاز می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید