ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس با قابلیت‌های جذاب معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس با قابلیت‌های جذاب معرفی شد - تکفارس 
ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس با قابلیت‌های جذاب معرفی شد - تکفارس 

ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس با قابلیت‌های جذاب معرفی شد

محمدامین حیدری
۹ تیر ۱۴۰۳ - 21:35
ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس

به تازگی ایسوس ساعت هوشمند VivoWatch 6 را معرفی کرده است که از قابلیت‌های جذابی همچون پایش فشار خون و اندازه‌گیری سطح آرامش کاربر بهره می‌برد.

وزن ساعت پرچمدار VivoWatch 6 ایسوس برابر با ۶۰ گرم است که می‌توانید از آن در تمام روز استفاده کنید. این ساعت به یک نمایشگر لمسی AMOLED با اندازه ۱.۳۹ اینچ مجهز شده است که توسط پوشش گوریلا گلس محافظت می‌شود و می‌تواند حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت را ارائه دهد.

ساعت هوشمند VivoWatch 6 از قابلیت پایش فشار خون و نوار قلب پشتیبانی می‌کند و دارای برنامه‌های ASUS Blood Pressure و ASUS ECG می‌باشد. این دستگاه می‌تواند ترکیب بدنی، کیفیت خواب و سطح آرامش کاربر را اندازه‌گیری کند؛ از سوی دیگر ایسوس آن را به دو مجموعه سنسورهای پزشکی ECG و PPG مجهز کرده است.

ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس

علاوه‌بر این، حلقه بیرونی ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس دارای حسگر آمپدانس بیوالکتریک (BIA) برای اندازه‌گیری ترکیب بدنی است. کاربران می‌توانند با قراردادن انگشت شست یا اشاره روی سنسور صورت این ساعت، درصد چربی و ماهیچه‌های اسکلتی، میزان آب و نرخ متابولیک پایه در بدن خود را مشاهده کنند.

ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس همچنین قادر به پایش فعالیت سیستم عصبی خودمختار است و از تغییرپذیری ضربان قلب (HRV) برای محاسبه سطح آرامش استفاده می‌کند تا بتواند از این طریق، افزایش ناگهانی یا غیرعادی سطح استرس کاربر را تشخیص دهد. این محصول از قابلیت آنالیز تناسب بدن نیز برخوردار است که وضعیت احساسی کاربران را در طول یک هفته پایش کرده و آن را به شکل یک نمودار با هفت بخش نمایش می‌دهد.

از ویژگی‌های دیگر ساعت نام‌برده می‌توان به دارا بودن GPS دوبانده و عمر باتری تا ۱۴ روز اشاره کرد. طبق گفته شارون پان به عنوان مدیر ارشد برنامه‌ریزی محصولات هوشمند بهداشتی در شرکت ایسوس، ساعت هوشمند VivoWatch 6 ایسوس با استفاده از نوآوری‌های پیشرفته و سال‌ها تجربه پزشکی به کاربران کمک می‌کند به راحتی بر اهداف بلندمدت سلامتی خود نظارت داشته باشند و امکان پایش لحظه‌ای علائم حیاتی را برای پیشگیری در حوزه سلامت فراهم می‌کند.

شایان ذکر است که برنامه ASUS HealthConnect تمام پارامترهای اندازه‌گیری‌شده را در یک نگاه به کاربر نمایش می‌دهد. این برنامه همچنین شامل سرویس ابری Care Track می‌شود به اعضای خانواده اجازه می‌دهد تا موقعیت مکانی و وضعیت سلامت کاربر را به‌صورت لحظه‌ای بررسی کنند.

البته ایسوس اعلام نکرده است که چه زمانی ساعت VivoWatch 6 در دسترس قرار می‌گیرد؛ با این حال، قیمت این ساعت ۱۴۰ دلار اعلام شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید