هدست اپل ویژن پرو در آسیا عرضه شد - تکفارس 
هدست اپل ویژن پرو در آسیا عرضه شد - تکفارس 
هدست اپل ویژن پرو در آسیا عرضه شد - تکفارس 

هدست اپل ویژن پرو در آسیا عرضه شد

امین باقری
۹ تیر ۱۴۰۳ - 10:24
هدست اپل ویژن پرو

هدست ویژن پرو امروز در فروشگاه‌های اپل در مناطق چین، هنگ کنگ، ژاپن و سنگاپور عرضه شد. این اولین بار است که هدست اپل ویژن پرو به صورت رسمی خارج از ایالات متحده، جایی که از ماه فوریه در حال فروش بوده، در دسترس قرار گرفته است.

گزارشات نشان می‌دهند که علاقه مصرف‌کنندگان به این هدست ۳,۴۹۹ دلاری در کشور خود کاهش یافته است، جایی که فروش‌ پنج ماه پس از عرضه آن افت داشته است. اپل ویژن پرو قرار است در ۱۲ ژوئیه در بریتانیا و کانادا عرضه شود.

این هدست همچنین در همان روز در استرالیا، فرانسه و آلمان، به عنوان بخشی از عرضه مرحله‌ای در بازارهای خارج عرضه خواهد شد، که ممکن است دقیقا آن چیزی باشد که بتواند اشتیاق برای این دستگاه را زنده کند.

نقد‌های منتشر شده برای این دستگاه ضد و نقیض بوده‌ اند. در اکثر موارد، کاربران از سخت‌افزار و تکنولوژی معرفی شده توسط ویژن پرو تحت تاثیر قرار گرفته‌اند، اما سوالاتی در مورد عملکرد واقعی دستگاه، واضح بودن عملکرد کنترل مبتنی بر حرکت، وزن و راحتی، و به طور کلی واقعیت مجازی وجود دارد.

در طول مراسم WWDC در ابتدای این ماه، اپل visionOS 2 را به عنوان اولین بروزرسانی بزرگ سیستم عامل ویژن ‌پرو معرفی کرد. این بروزرسانی شامل چندین ویژگی و تغییرات جدید، از جمله طراحی مجدد برنامه Photos با پشتیبانی از SharePlay، توانایی تبدیل عکس‌های ۲D به عکس‌های فضایی، نسخه بزرگتر الترا واید صفحه نمایش مجازی مک که معادل دو مانیتور ۴K کنار هم است، به علاوه پشتیبانی برای ماوس فیزیکی، می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید