مشخصات گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی شیائومی ۱۵ پرو فاش شد

محمدامین حیدری
۸ تیر ۱۴۰۳ - 14:50
مشخصات شیائومی 15 پرو

به تازگی جزئیات بیشتری درباره مشخصات شیائومی ۱۵ پرو فاش شده است که نشان می‌دهد این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگتر مجهز خواهد بود.

شرکت کوالکام تصمیم دارد تا در ماه اکتبر امسال از پردازنده جدید اسنپدراگون ۸ نسل ۴ رونمایی کند و ظاهرا گوشی‌های شیائومی ۱۵ و شیائومی ۱۵ پرو اولین دستگاه‌هایی می‌باشند که به این تراشه قدرتمند مجهز خواهند شد؛ انتظار می‌رود تا شیائومی نیز این گوشی‌ها را در ماه اکتبر معرفی کند.

طبق ادعای یک افشاگر معتبر چینی با نام Digital Chat station، شیائومی ۱۵ پرو قرار است به یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم بزرگتر و یک سنسور بسیار بزرگ مجهز شود. بنابراین، گوشی جدید شیائومی برخلاف نسخه نسل پیشین خود از دیافراگم متغیر برخوردار نخواهد بود.

این محصول همچنین دارای یک دوربین پریسکوپ تله‌فوتو سه برابری با قدرت ۵۰ مگاپیکسل است و در مجموع کمی باریک‌تر از مدل قبلی خود خواهد بود. علاوه‌بر این، شیائومی ۱۵ پرو مانند گوشی شیائومی ۱۴ اولترا از یک نمایشگر خمیده در کنار یک باتری بسیار بزرگ و حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر برخوردار است.

لازم به ذکر است که گوشی شیائومی ۱۴ پرو هرگز به‌طور رسمی خارج از کشور چین عرضه نشد و ممکن است شیائومی ۱۵ پرو نیز هیچگاه وارد بازار سایر کشورها نشود. شایعات پیشین حاکی از آن بودند که دوربین اولتراواید شیائومی ۱۵ پرو دارای وضوح ۵۰ مگاپیکسلی است و دوربین اصلی آن به سنسور یک اینچی OmniVision OV50K مجهز خواهد بود. علاوه‌بر این، شایعه شده است که دوربین زوم پریسکوپ این گوشی از لنز IMX882 سونی بهره می‌برد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید