معرفی بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامبت - تکفارس 
معرفی بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامبت - تکفارس 
معرفی بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامبت - تکفارس 

معرفی بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامبت

افشین نوری
۷ تیر ۱۴۰۳ - 14:30
معرفی بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامبت

این روزها بازی‌های تلگرامی سبک  Play to Earn رونق زیادی پیدا کرده که همستر کامبت یکی از آن‌ها است که ما در اینجا قصد داریم برخی از بهترین جایگزین‌های این بازی را معرفی کنیم.

یس کوین (yescoin)

یک بازی تلگرامی شبیه به همستر کامبت است که در آن به جای ضربه زدن روی یک سکه، باید انگشت خود را روی سکه‌هایی که در بخش‌های مختلف پخش شده‌اند بکشید یا به‌اصطلاح سوایپ کنید.

بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامیت

یس کوین در کانال رسمی خود اعلام کرده که بیش از ۱۰ میلیون کاربر فعال دارد و کاربران حتما توجه داشته باشند که از نسخه اصلی این بازی استفاده کنند چراکه چندین نسخه‌ جعلی از آن وجود دارد.

کتیزن (Catizen) 

این بازی تلگرامی برخلاف همستر نیازی به ضربه زدن روی سکه ندارد، بلکه شما صاحب یک مغازه گربه هستید که باید گربه تولید کنید و امتیاز کسب کنید.

بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامیت

کتیزن بیش از ۱۵ میلیون بازی‌کننده و ۳.۵ میلیون کاربر فعال روزانه دارد و احتمالا ایردراپ آن انجام خواهد شد. برای اینکه بتوانید در این بازی سکه بیشتری دریافت کنید باید گربه‌هایی تولید کنید که ستاره‌های بیشتری دارند.

بلوم (Blum)

این بازی تلگرامی به عنوان جایگزین همستر کامبت امکان جمع‌آوری امتیاز از طریق ضربه زدن روی بلورهای سبز را فراهم می‌کند.

بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامیت

بلوم درواقع یک صرافی غیرمتمرکز هیبریدی در تلگرام است که با انجام کارها و وظایف مشخصی می‌توانید پاداش دریافت کنید.

این بازی بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و انتظار می‌رود ایردراپ آن در ماه‌های آینده انجام شود. شما باید امتیازات خود را در این بازی بالا ببرید تا شانس خود برای ایردراپ بلوم افزایش دهید.

میم‌فای (MemeFi)

یکی دیگر از بازی‌های کلیکی تلگرام است که بیش از ۱۰ میلیون کاربر دارد و با ضربه زدن روی بدن یک قورباغه جادوگر می‌توانید سکه جمع‌آوری کنید.

بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامیت

کاربران همچنین با انجام یکسری کارها و وظایف مشخص می‌توانند پاداش بگیرند. شما همچنین می‌توانید در این بازی ربات استخراج خودکار بخرید که به ۲۰۰هزار سکه نیاز دارد.

پروژه MemeFi با ارائه دو توکن MEMEFI و PWR، فرصتی برای کسب درآمد از طریق فعالیت‌های درون بازی به کاربران می‌دهد. 

دات کوین (dotcoin)

این بازی شبیه به نات کوین و همستر بوده و شما با ضربه زدن می‌توانید سکه جمع کنید. در این بازی، یک دایره شبیه به سیبل وجود دارد که با هر ضربه روی x1، عدد تا x4 افزایش می‌یابد و تعداد سکه‌هایی که جمع‌آوری می‌کنید چهار برابر می‌شود.

بهترین جایگزین‌های بازی همستر کامیت

شما همچنین با دعوت از دوستان خود و انجام کارهای مختلف می‌تونید پاداش‌های خوبی دریافت کنید. همچنین با استفاده از گزینه بوستر می‌توانید میزان سکه‌ها و ظرفیت مخزن خود را افزایش دهید.

جمع‌بندی

بازی‌های تلگرامی کریپتویی مانند همستر کامبت، یس کوین، کتیزن، بلوم، میم فای و دات کوین هر کدام دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصربه‌فردی هستند که کاربران با بازی کردن آن‌ها می‌توانند شانس خود را برای کسب درآمد امتحان کنند.

توجه داشته باشید که این مطلب به معنای تائید هیچ کدام از بازی‌های فوق توسط تکفارس نیست و آینده این بازی‌ها در حال حاضر نامشخص است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید