این ۵ قابلیت جذاب به مرورگر گوگل کروم اضافه شد - تکفارس 
این ۵ قابلیت جذاب به مرورگر گوگل کروم اضافه شد - تکفارس 
این ۵ قابلیت جذاب به مرورگر گوگل کروم اضافه شد - تکفارس 

این ۵ قابلیت جذاب به مرورگر گوگل کروم اضافه شد

امین باقری
۷ تیر ۱۴۰۳ - 14:35
بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن کروم

بروزرسانی بزرگ اپلیکیشن کروم این هفته توسط تیم توسعه‌دهنده معرفی شد که پنج قابلیت جدید را جهت بهبود تجربه کلی استفاده از این مرورگر برای کاربران اندروید و iOS اضافه می‌کند.

به طور خلاصه با این ویژگی‌های جدید، جستجو برای کسب‌وکارها با Chrome Actions آسان‌تر خواهد شد، پیشنهادهای میانبر در نتایج جستجو، طراحی جدید نوار آدرس در تبلت‌ها، کارت‌های ورزشی زنده در Discover و جستجوهای محبوب که البته تا به حال در اندروید وجود داشته‌اند، به iOS نیز اضافه می‌شود.

قسمت Chrome Actions اکنون در اندروید موجود است و در پاییز به iOS می‌آید و به کاربران کمک می‌کند تا در تعامل با کسب‌وکارهای محلی، وقت تلف نکنند. به عنوان مثال، شما در حین جستجوی یک کسب‌وکار محلی، دکمه‌های میانبر برای اطلاعات تماس، مسیریابی و همچنین نظرات را مشاهده خواهید کرد.

قابلیت مرورگر گوگل کروم

نوار آدرس جدید در آیپد و تبلت‌های اندروید که نمایشگرهای بزرگتر را به کار می‌گیرد، برای کاربران تبلت بسیار مفید واقع خواهد شد. بنابر توضیحات گوگل، در صورتی که بخواهید به وب‌سایتی بازگردید، آدرس آن همیشه حین استفاده از نوار آدرس در زیر منوی کشویی قابل مشاهده است که تغییری ارزشمند می‌باشد.

اکنون پیشنهادهای میانبر، هم در اندروید و هم در iOS، حس شخصی‌تری به کروم می‌دهند و به کاربران کمک می‌کند تا بر اساس آنچه که معمولا در جستوی خود تایپ می‌کنند، به وب‌سایت‌ها سریع‌تر دسترسی پیدا کنند. به عنوان مثال، اگر معمولا کلمه “برنامه‌ها” را در کروم تایپ می‌کنید تا گزینه‌های حمل‌ونقل محلی خود را ببینید، کروم اکنون می‌تواند نتیجه وب‌سایت مورد نظر را در اولویت بالاتری در نتایج شما قرار دهد.

کارت‌های امتیاز زنده اکنون برای طرفداران ورزش، در قسمت Discover feed داخل هر صفحه جدید در اندروید و iOS در دسترس هستند. با این ویژگی، شما تا زمانی که تیمی را دنبال کرده‌اید یا در گذشته علاقه‌مندی به آن نشان داده‌اید، به‌طور خودکار در مورد وضعیت بازی‌ها به روزرسانی‌ دریافت خواهید کرد. کاربران می‌توانند از طریق منوی سه نقطه، بخش Discover feed را در برنامه گوشی کروم شخصی سازی کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید