ببینید: تصاویر جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر جدید گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۷ تیر ۱۴۰۳ - 16:28
گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 سامسونگ

در حالی که سامسونگ خود را برای معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ در تاریخ ۱۰ جولای آماده می‌کند، اکنون تصاویر این دو گوشی با قاب‌های جدید فاش شده است.

به تازگی کاربر MysteryLupin در شبکه اجتماعی ایکس مجموعه‌ای از تصاویر گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ سامسونگ را به همراه قاب‌های جدید آن‌ها منتشر کرده است. این تصاویر گوشی گلکسی زد فلیپ ۶ را در سه رنگ آبی، سبز و خاکستری به همراه قاب محافظ حلقه‌دار نشان می‌دهند.

البته تغییرات زیادی در طراحی این گوشی ایجاد نشده است؛ با این حال، شاهد رنگ‌آمیزی حلقه‌های اطراف لنزهای دوربین هستیم که زیبایی آن‌ها را بیشتر کرده است. در همین حال، تصاویر گلکسی زد فولد ۶ سامسونگ نسبت ابعاد به‌روزشده این گوشی تاشو به همراه قاب‌های جدید آن را نشان می‌دهند. گفتنی است که جایگاه باریک قلم S-Pen مجددا به قاب گلکسی زد فولد ۶ اضافه شده است و دیگر خبری از وجود شیار مخصوص برای قرارگیری این قلم در بدنه گوشی نام‌برده نخواهد بود.

همچنین قاب دوم این محصول دارای طراحی جدید به همراه دستگیره و صفحه پشتی شفاف است. علاوه‌بر این، یک قاب دیگر نیز وجود دارد که از دستگیره و پایه برخوردار است؛ البته این دو قسمت دارای برجستگی مجزا هستند که کمی عجیب به نظر می‌رسد اما از نظر عملکردی این قاب می‌تواند یک محصول عالی باشد.

سامسونگ اغلب اوقات برخی از قاب‌های رسمی خود را به‌صورت رایگان به مشتریانی که گوشی‌های تاشوی این شرکت را پیش‌خرید کرده‌اند، ارائه می‌دهد؛ اما درغیر این صورت می‌توان انتظار داشت که این قاب‌ها با قیمتی حدود ۵۰ تا ۸۰ دلار عرضه شوند. ناگفته نماند که مشتریان می‌توانند دو گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ را در وب‌سایت رسمی سامسونگ رزرو کنند.

آن‌ها همچنین قادر خواهند بود تا اعتبار ۵۰ دلاری این شرکت را تهیه کرده و ۱,۵۰۰ دلار را نیز پس‌انداز کنند. البته رزرو کردن گوشی کاملا رایگان است اما به معنای خرید آن نمی‌باشد. علاوه‌بر این، مشتریان با ثبت‌نام در وب‌سایت مذکور، در قرعه‌کشی اعتبار ۵,۰۰۰ دلاری سامسونگ شرکت داده خواهند شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید