گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 

گوشی اقتصادی گلکسی A06 سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد

فرزاد اسرافیلی
۷ تیر ۱۴۰۳ - 11:33
گلکسی A06

برخی از مشخصات فنی گوشی جدید و در حال ساخت گلکسی A06 در بنچمارک گیک‌بنچ مشخص شدند.

سامسونگ در سپتامبر گذشته از گلکسی A05 رونمایی کرد و در ماه اکتبر روانه بازار کرد. اکنون این شرکت سخت در حال کار روی مدل جدید یعنی گلکسی A06 است. یک نمونه اولیه A06 اخیراً در پایگاه داده گیک‌بنچ مشاهده شده است. نتایج بنچمارک برای افرادی که امیدوار بودند گلکسی A06 نسبت به نسخه قبلی خود ارتقاء چشمگیری داشته باشد، ناامید کننده بود.

به نظر می‌رسد گلکسی A06 همانند نسخه قبلی خود مجهز به همان تراشه  MediaTek Helio G85 می‌باشد. این گوشی در گیک بنچ در بخش تک هسته‌ای به امتیاز ۱۶۴۴ و در چند هسته‌ای به امتیاز ۵۳۲۶ دست یافت. این اعداد مربوط به بنچمارگ گیک بنچ ۴.۲.۰ می‌باشد و بنابرین در بنچمارک‌های دیگر اعداد قطعا متفاوت‌تر خواهند بود.

در این فرایند، A06 مجهز به ۶ گیگابایت رم و اندروید ۱۴ بود. گلکسی A06 در پایگاه داده Wi-Fi Alliance تایید شده است. این امر نشان می‌دهد این گوشی از Wi-Fi 5 دو بانده (۸۰۲.۱۱a/b/g/n/ac) پشتیبانی می‌کند. جزئیات دیگری در مورد A06 در حال حاضر در دست نیست.

لازم به یادآوری است که، گلکسی A05 مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۷۲۰، ۴ تا ۶ گیگابایت رم، ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه قابل ارتقا، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۲۵ واتی بود.

حیلی از کاربران امیدوارند گلکسی A06 با وجود اینکه تراشه آن همان تراشه  MediaTek Helio G85 می‌باشد، در بخش‌های دیگر ارتقاء فنی داشته باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید