تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل رسماً اعلام شد - تکفارس 
تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل رسماً اعلام شد - تکفارس 

تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل رسماً اعلام شد

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۳ - 20:38
تاریخ رونمایی از سری پیکسل ۹ گوگل

گوگل قرار است در رویداد Made by Google 2024 خود از سری پیکسل ۹ خود رونمایی کند که تاریخ آن رسماً اعلام شده است.

طبق دعوت‌نامه‌هایی که گوگل ارسال کرده، رویداد Made by Google 2024 در روز ۲۳ مرداد برگزار خواهد شد که بسیار زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی است.

این رویداد همچنین به‌ جای نیویورک در کالیفرنیا حوالی ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد. این در حالیست که رویدادهای قبلی Made by Google معمولا در پاییز برگزار شده‌اند.

به تازگی پیکسل ۹ با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شده است که نشان می‌دهد این تراشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نسخه نسل پیشین خود دارد.

ین گوشی با تراشه تنسور G4 گوگل توانسته است در بخش تک هسته و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب ۱۶۵۳ و ۳۳۱۳ امتیاز کسب کند که مانند امتیاز تراشه‌های پیشین گوگل، این میزان بسیار کمتر از ارقام ثبت‌شده برای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. علاوه‌بر این، پردازنده جدید گوگل حتی امتیاز کمتری نسبت به تراشه نسل قبلی خود یعنی تنسور G3 به‌دست آورده است؛ بنابراین، ارقام ثبت‌شده احتمالا مربوط به عملکرد گوشی پیکسل ۹ نیستند.

با این حال، اطلاعات موجود در گیک‌بنچ پیکبرندی هسته‌های تراشه تنسور G4 که قبلا فاش شده است را تائید می‌کند. این تراشه دارای یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، سه هسته ۲.۶ گیگاهرتزی و چهار هسته با سرعت ۱.۹۵ گیگاهرتزی است. اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که گوشی پیکسل ۹ گوگل به ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-G715 مجهز شده است که پیش از این، شاهد استفاده از آن در پیکسل ۸ بودیم.

گوگل در رویداد امسال احتمالا از سه مدل پیکسل ۹ رونمایی خواهد کرد. همچنین ساعت پیکسل واچ ۳ ممکن است در این رویداد معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید