موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا معرفی شدند - تکفارس 
موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا معرفی شدند - تکفارس 

موتورولا ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا معرفی شدند

افشین نوری
۵ تیر ۱۴۰۳ - 16:38
ریزر 50

موتورولا از گوشی‌های تاشو ریزر ۵۰ و ریزر ۵۰ اولترا رونمایی کرد. ریزر ۵۰ اولترا دارای صفحه‌نمایش کاور ۴ اینچی و تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ و  ریزر ۵۰ مجهز به تراشه جدید دایمنسیتی ۷۳۰۰X است.

ریزر ۵۰ اولترا

این گوشی دارای نمایشگر کاور بزرگتر با حاشیه‌های نازکتر نسبت به ریزر ۴۰ اولترا است و به نظر می‌رسد بزرگترین نمایشگر کاور در یک گوشی تاشو را دارد. این نمایشگر POLED دارای رزولوشن ۱۰۸۰p، گستره رنگی DCI-P3 و قابلیت پشتیبانی از HDR10+ است و از نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتز پشتیبانی می‌کند.

ریزر ۵۰ اولترا از یک نمایشگر تاشو ۶.۹ اینچی POLED با رزولوشن FHD+، طیف رنگی DCI-P3، نرخ نوسازی متغیر ۱ تا ۱۶۵ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت بهره می‌برد.

ریزر 50

این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و زوم اپتیکال ۲ برابر است و همچنین یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی دارد.

ریزر ۵۰ اولترا دارای از قابلیت‌های متنوع هوش مصنوعی و در بخش نرم‌افزار سیستم‌عامل اندروید ۱۴ و رابط کاربری Moto MyUX اجرا می‌کند. این گوشی دارای یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با فناوری شارژ سریع ۴۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است و استاندارد IPX8 برای مقاومت در برابر آب پشتیبانی می‌کند.

این گوشی دارای قیمت ۵۶۹۹ یوان (۷۸۵ دلار) برای نسخه ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۶۱۹۹ یوان (۸۵۰ دلار) برای نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی است.

ریزر ۵۰

این گوشی از یک نمایشگر کاور بزرگ ۳.۶ اینچی POLED و همانند مدل اولترا از یک نمایشگر تاشو ۶.۹ اینچی FullHD+ با حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیت بهره می‌برد.

این گوشی هم دارای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی است، اما به جای دوربین تله‌فوتو دارای دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی f/2.2 است.

ریزر 50

موتورولا از تراشه دایمنسیتی ۷۳۰۰X در این گوشی استفاده کرده که اخیرا به عنوان یک پلتفرم اختصاصی برای دستگاه‌های تاشو معرفی شد. ریزر ۵۰ حالا اولین گوشی است که از آناستفاده می‌کند که یک تراشه هشت هسته ای با چهار هسته ۲.۵ گیگاهرتزی Cortex-A78 و چهار هسته ۲.۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 و پردازنده گرافیکی Mali-G615 باست.

از طرفی، شاهد استفاده از یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سیمی ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات هستیم. ریزر ۵۰ مثل مدل اولترا اندروید ۱۴ و رابط کاربری Moto MyUX را اجرا می‌کند.

قیمت ریزر ۵۰ برای نسخه ۸/۲۵۶ گیگابایتی ۳۶۹۹ یوان (۵۱۰ دلار) و برای نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی ۳۹۹۹ یوان (۵۵۰ دلار) تعیین شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید