نتفلیکس یک اشتراک کاملاً رایگان معرفی می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس یک اشتراک کاملاً رایگان معرفی می‌کند - تکفارس 
نتفلیکس یک اشتراک کاملاً رایگان معرفی می‌کند - تکفارس 

نتفلیکس یک اشتراک کاملاً رایگان معرفی می‌کند

امین باقری
۵ تیر ۱۴۰۳ - 08:03
اشتراک رایگان نتفلیکس

بنابر گزارش‌ها، نتفلیکس در حال ارزیابی امکان ارائه یک طرح اشتراک کاملا رایگان جهت افزایش تعداد مشترکین فعال خود است که با تبلیغات حمایت می‌شود. چنین اقدامی با استراتژی گذشته این شرکت تفاوت قابل ملاحظه‌ای داشته و می‌تواند جسورانه‌ترین حرکت آن تاکنون باشد.

با وجود اینکه نتفلیکس ایده اشتراک رایگان را در گذشته در کشور کنیا آزمایش کرده، این طرح جدید به مراتب جاه‌طلب‌تر است و به احتمال قوی بازارهای بزرگتر در آسیا و اروپا را هدف قرار می‌دهد. گمان می‌رود که کشورهایی مانند ژاپن و آلمان اولویت اصلی این پیشنهاد باشند که با هدف جذب مصرف‌کنندگان کم درآمد که در حال حاضر توانایی تهیه اشتراک کنونی را ندارند، عرضه می‌‌شود.

شایان ذکر است که این ایده هنوز در مرحله بررسی داخلی به سر می‌برد و هیچ برنامه قطعی برای اجرای آن در دست نیست. با این حال، در صورت عرضه، یک رده رایگان می‌تواند نرخ رشد نتفلیکس را به طور قابل توجهی افزایش دهد، خصوصا در مناطقی که عدم توانایی خرید، مانعی بزرگ می‌باشد.

با در نظر گرفتن اینکه این برنامه استریم رایگان و بدون تبلیغات در ابتدا به عنوان جایگزینی برای تلویزیون سنتی در نظر گرفته شد، معرفی یک رده رایگان می‌تواند تغییر چشمگیری برای نتفلیکس به شمار رود. به هر حال، این شرکت نشان داده است که توانایی تحول و سازگاری و جرات ورود به فضای سینما، گیمینگ و رویدادهای زنده را دارد. ارائه یک رده اشتراک رایگان با تمایل این شرکت به آزمایش و رشد همخوانی دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید