گلکسی واچ ۷ سامسونگ در آمازون با قیمت ۳۰۰ دلار مشاهده شد - تکفارس 
گلکسی واچ ۷ سامسونگ در آمازون با قیمت ۳۰۰ دلار مشاهده شد - تکفارس 

گلکسی واچ ۷ سامسونگ در آمازون با قیمت ۳۰۰ دلار مشاهده شد

محمدامین حیدری
۴ تیر ۱۴۰۳ - 16:13
گلکسی واچ 7 سامسونگ

در حالی که مدتی قبل ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ در چند وب‌سایت صادرکننده گواهی رویت شده بود، اکنون شاهد قرار گرفتن این ساعت در فروشگاه آمازون کانادا هستیم.

سامسونگ تصمیم دارد رویداد گلکسی آنپکد خود را در تاریخ ۱۰ جولای برای رونمایی از گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶ برگزار کند که انتظار می‌رود شاهد معرفی ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ نیز در این رویداد باشیم.

باتوجه به اطلاعات ثبت شده در فروشگاه آمازون، مدل ۴۰mm BT ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و دارای قابلیت‌های پایش فعالیت کاربر، هشدار ساعت و پرداخت بدون تماس می‌باشد. این ساعت برای اتصال از بلوتوث استفاده می‌کند و به یک باتری لیتیوم یونی در کنار نمایشگر دایره‌ای با اندازه ۴۰ میلی‌متر مجهز شده است.

گلکسی واچ 7 سامسونگ

علاوه‌بر این، سامسونگ از تراشه ۳ نانومتری AP برای بهره‌وری بهتر انرژی و عملکرد روان‌تر در ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ استفاده کرده است. این محصول همچنین دارای سنسور BioActiveSensor2 برای اندازه‌گیری دقیق‌تر ضربان قلب در هنگام ورزش و خواب است. ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ سامسونگ به عنوان یک همراه هوش مصنوعی در روز عمل می‌کند که به لطف بهره‌مندی از این فناوری در هنگام خواب، ورزش و ارتباطات همراه کاربر خواهد بود.

ناگفته نماند که ساعت جدید سامسونگ دارای قابلیت پاسخ‌دهی Galaxy AI smart reply برای پیام‌رسانی آسان‌تر است. براساس جزئیات منتشر شده در وب‌سایت آمازون، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۷ در تاریخ ۱۶ جولای برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد و قیمت آن برابر با ۳۸۵.۵۵ دلار کانادا خواهد بود که تقریبا معادل ۲۹۹ دلار آمریکا می‌باشد.

انتظار می‌رود رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای برگزار شود. علاوه‌بر این، اخبار مرتبط حاکی از آن هستند که این شرکت کره‌ای در زمینه تولید تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ که قرار است در گوشی‌های سری گلکسی S25 استفاده شود، به دلیل بازده پایین نسل دوم فرآیند ۳ نانومتری (SF3) خود با مشکل مواجه شده است. مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، تحلیلگر صنعت پیش‌بینی کرده است که درصورت ادامه یافتن مشکلات مربوط به بازدهی، ممکن است سامسونگ از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ کوالکام در گوشی‌های آینده خود استفاده کند.

البته گفته می‌شود سامسونگ آمادگی لازم برای کنار گذاشتن تراشه اگزینوس ۲۵۰۰ را ندارد و احتمالا ماه اکتبر آخرین فرصت این شرکت برای افزایش بازدهی خود از ۲۰ درصد فعلی به ۶۰ درصد می‌باشد که حداقل میزان بازدهی لازم برای تولید انبوه تراشه‌ها است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید