اپلیکیشن جذاب Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد - تکفارس 
اپلیکیشن جذاب Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد - تکفارس 
اپلیکیشن جذاب Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد - تکفارس 

اپلیکیشن جذاب Final Cut Camera برای آیفون منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۲ تیر ۱۴۰۳ - 10:42
برنامه Final Cut Camera

اپل به تازگی برنامه Final Cut Camera را برای دارندگان گوشی‌های آیفون منتشر کرده است که برنامه جانبی برای اپلیکیشن Final Cut Pro محسوب می‌شود.

اپل اپلیکیشن Final Cut Camera را منتشر کرده است. این برنامه را می‌توان برنامه‌ای جانبی برای اپلیکیشن Final Cut Pro در نظر گرفت که در اختیار کاربران آیپد قرار دارد. کاربران با استفاده از Final Cut Camera به لطف قابلیت Live Multicam، قادر خواهند بود فرآیند عکسبرداری در آیفون را مستقیماً از تبلت به کنترل خود درآورند.

برنامه Final Cut Camera

از برنامه Final Cut Camera می‌توان به طور مستقل در نقش یک برنامه ویرایش ویدیو استفاده کرد. این اپلیکیشن تنظیم تراز سفید و ISO، کنترل فوکوس تصویر، تغییر وضوح و فرمت ضبط، و امکان انتخاب منبع صوتی و یک سری ویژگی‌های دیگر را میسر می‌سازد. کاربران حتی می‌توانند ویژگی تثبیت‌کننده خودکار فیلم که توسط کاربران Steadicams بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد را غیر فعال کنند.

لازم به ذکر است برنامه Final Cut Camera را می‌توان هم اکنون به صورت رایگان از اپ استور دانلود کرد. این برنامه بر روی آیفون‌های دارای iOS 17.4 یا بالاتر قابل نصب هستند. علاوه بر این، اپل نسخه به روز شده Final Cut Pro را برای آیپد و Final Cut Pro 10.8 را برای macOS منتشر کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید