اپل توسعه هدست ویژن پرو ۲ را به حالت تعلیق درآورد - تکفارس 
اپل توسعه هدست ویژن پرو ۲ را به حالت تعلیق درآورد - تکفارس 

اپل توسعه هدست ویژن پرو ۲ را به حالت تعلیق درآورد

فرزاد اسرافیلی
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - 13:54
تعلیق توسعه هدست ویژن پرو 2

بنا به گزارشات، اپل توسعه هدست ویژن پرو ۲ را به حالت تعلیق درآورده است و قصد دارد مدل ارزان‌تری را در سال آینده روانه بازار کند.

چند ماه پیش خبری پخش شد مبنی بر اینکه اپل عرضه ویژن پرو ۲ را حداقل تا ماه آگوست ۲۰۲۵ به تاخیر انداخته است. اکنون در خبری تازه به نقل از نشریه The Information، این شرکت توسعه هدست ویژن پرو ۲ را به حالت تعلیق درآورده است و قصد دارد مدل ارزان‌تری را در اواخر سال ۲۰۲۵ عرضه کند.

به گفته این نشریه اپل از تعداد کارمندانی که بر روی ویژن پرو ۲ مشغول بکار بوده‌اند کاسته است و به حداقل یکی از تامین کنندگان خود تعلیق توسعه هدست ویژن پرو ۲ را اعلام کرده است.

اگرچه قیمت مدل ازران‌تر هدست ویژن هنوز مشخص نیست، اما بنا به اعلام The Information، اپل قصد دارد قیمت آن را حدود ۱۵۰۰ دلار تعیین کند.

احتمال می‌رود برخی از ویژگی‌های مدل پرو در مدل ارزان قیمت ویژن وجود نداشته باشد. بنا به شایعات این مدل جدید مجهز به همان صفحه‌نمایش گران‌قیمت مدل Pro خواهد بود، اما هدبند آن ساده‌تر، اسپیکرها کوچک و تعداد دوربین‌های آن کمتر خواهد بود. گفته می‌شود اپل در تلاش است تا قیمت مدل جدید را بدون اینکه قابلیت‌های بیشتری را از آن کم کند، کاهش دهد.

بنا به اعلام The Information احتمالاً اپل در آینده توسعه ویژن پرو ۲ را از سر بگیرد، اما در حال حاضر، بر روی توسعه مدل ارزا‌ن‌تر تمرکز کرده‌اند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید