بهبود سرعت پردازش آیفون ۱۵ پرو با iOS 18 - تکفارس 
بهبود سرعت پردازش آیفون ۱۵ پرو با iOS 18 - تکفارس 

بهبود سرعت پردازش آیفون ۱۵ پرو با iOS 18

فرزاد اسرافیلی
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 13:54
سرعت پردازش عصبی آیفون 15 پرو مکس

نتایج حاصل از مقایسه سرعت پردازش عصبی آیفون ۱۵ پرو مکس در دو نسخه iOS 17 و iOS 18 نشان می‌دهد که این گوشی با iOS 18 سرعت پردازش بهتری نسبت به iOS 17 دارد.

مقایسه عملکرد یادگیری ماشینی آیفون ۱۵ پرو مکس با استفاده از iOS 17 وبا iOS 18 در بنچمارک Geekbench نشان داد که حتی در نسخه بتا شاهد افزایش قابل توجه سرعت هستیم.

بر اساس ارقام منتشر شده در Geekbench 6، سرعت سخت افزار آیفون ۱۵ پرو مکس نسبت به مدل نسل قبلی خود بهبود قابل توجهی داشته است. اکنون، اولین نتایج در رابطه با سرعت واحد پردازش عصبی آیفون ۱۵ پرو مکس با iOS 18 نشان می‌دهد این گوشی با iOS 18 سریعتر عمل می‌کند.

طبق نتایج منتشر شده در بنچمارک Geekbench، گوشی آیفون پرو مکس با استفاده از iOS 17.5.1 در بخش پردازش موتور عصبی امتیاز ۶۲۴۹ را به دست آورد. همان گوشی با استفاده از iOS 18 امتیاز ۷۸۱۶ را کسب کرد. این نتایج نشان می‌دهد که iOS 18 بیشتر از iOS 17 هسته‌های موتور عصبی آیفون را بهینه می‌کند.

نتایج در تست‌های مختلف طبقه‌بندی متن Geekbench بسیار چشمگیرتر است به طوری که به‌روزرسانی به iOS 18 نتیجه را تا ۱۰۰۰ درصد بهبود بخشید.

وبگاه AppleInsider توصیه کرده است کاربران آیفون خود را به iOS 18 آپدیت نکنند، مگر اینکه نیاز تجاری داشته باشد یا یک آیفون یدکی با خود داشته باشند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید