آپدیت HyperOS برای ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 
آپدیت HyperOS برای ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 
آپدیت HyperOS برای ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 

آپدیت HyperOS برای ردمی نوت ۱۱ شیائومی منتشر شد

محمدامین حیدری
۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - 15:07
آپدیت HyperOS ردمی نوت 11 شیائومی

شیائومی سرانجام آپدیت HyperOS را برای گوشی محبوب ردمی نوت ۱۱ منتشر کرده است که موجب افزایش امنیت و بهبود عملکرد آن می‌شود.

این آپدیت در ژوئن سال ۲۰۲۴ با شماره نسخه OS1.0.5.0.TGCMIXM در دسترس دارندگان گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی قرار گرفته است و آسیب‌پذیری‌های امنیتی را هدف قرار می‌گیرد. امروزه، افزایش تهدیدات سایبری و خطرات امنیتی موجب شده است تا حفظ امنیت گوشی‌های هوشمند اهمیت بیشتری نسبت به قبل داشته باشد.

آپدیت HyperOS ردمی نوت 11 شیائومی

البته شرکت شیائومی به‌طور منظم آپدیت‌های امنیتی را برای حفاظت از اطلاعات شخصی کاربران و دستگاه‌های آن‌ها منتشر می‌کند. این آپدیت جدید HyperOS امنیت گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی را افزایش می‌دهد و آن را در برابر بدافزارها و حملات سایبری مقاوم می‌کند.

علاوه‌بر آپدیت‌های امنیتی، نسخه جدید HyperOS موجب بهبود عملکرد گوشی می‌شود و از مزایای بسیاری همچون بهبود عمر باتری، باز شدن سریع‌تر برنامه‌ها و افزایش پایداری کلی سیستم برخوردار خواهد بود. با استفاده از آپدیت منتشرشده، کاربران قادر خواهند بود تا برای مدت بیشتری بدون هیچگونه مشکلی از گوشی خود استفاده کنند.

البته نصب آپدیت HyperOS برای دارندگان گوشی ردمی نوت ۱۱ شیائومی بسیار آسان می‌باشد و تنها کافی است با مراجعه به بخش About Phone در تنظیمات دستگاه خود، آپدیت جدید را دانلود و نصب کنند. پس از اتمام پروسه دانلود آپدیت، گوشی مجددا راه‌اندازی می‌شود و نسخه جدید HyperOS اجرا خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید