اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و اندروید آسان‌تر می‌شود - تکفارس 
اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و اندروید آسان‌تر می‌شود - تکفارس 
اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و اندروید آسان‌تر می‌شود - تکفارس 

اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و اندروید آسان‌تر می‌شود

محمدامین حیدری
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 10:30
اشتراک‌گذاری فایل‌ها ویندوز

مایکروسافت به تازگی آپدیت جدیدی را برای نسخه بتای ویندوز ۱۱ منتشر کرده است که موجب آسان‌تر شدن اشتراک‌گذاری فایل‌ها بین ویندوز و دستگاه‌های اندرویدی می‌شود.

این آپدیت ایکون برنامه My Phone را به منوی Windows Share در ویندوز اضافه کرده است که با کلیک بر روی آن، کاربران قادر خواهند بود تا به راحتی فایل‌ها، عکس‌ها، و هر نوع محتوای دیگری را بین کامپیوتر شخصی خود و گوشی‌های اندرویدی به اشتراک بگذارند.

اشتراک‌گذاری فایل‌ها ویندوز

این قابلیت موجب آسان‌تر شدن اشتراک‌گذاری فایل‌ها میان دستگاه‌های مختلف می‌شود و دیگر نیازی به استفاده از کابل‌ها یا سرویس‌های ابری برای انجام این کار نخواهد بود. شایان ذکر است که در حال حاضر قابلیت مذکور تنها برای شرکت‌کنندگان برنامه Windows Evaluation Program در دسترس می‌باشد. این افراد برای استفاده از این قابلیت باید اپلیکیشن Link to Phone را در اندروید و برنامه Link to Phone را در کامپیوتر ویندوزی خود نصب کنند.

پس از اتصال دستگاه‌ها به یکدیگر، آیکون برنامه My Phone در صفحه Windows Share ظاهر می‌شود که برای شروع اشتراک‌گذاری تنها کافی است بر روی این آیکون کلیک کرده و فایل‌ها یا هر نوع محتوای دیگری را به همراه دستگاه اندرویدی خود که قرار است آن‌ها را دریافت کند انتخاب کنید.

این آپدیت در حال حاضر تنها برای آزمایش‌کنندگان نسخه بتای ویندوز ۱۱ در دسترس است؛ اما انتظار می‌رود در آینده نزدیک برای کاربران عادی نیز منتشر شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید