گوشی پیکسل ۹ گوگل با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی پیکسل ۹ گوگل با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 
گوشی پیکسل ۹ گوگل با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شد - تکفارس 

گوشی پیکسل ۹ گوگل با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شد

محمدامین حیدری
۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 13:21
پیکسل 9 گوگل گیک‌بنچ

به تازگی گوشی پیکسل ۹ گوگل با تراشه تنسور G4 در گیک‌بنچ رویت شده است که نشان می‌دهد این تراشه عملکرد ضعیف‌تری نسبت به نسخه نسل پیشین خود دارد.

گوگل تا چند ماه دیگر گوشی‌های سری پیکسل ۹ را معرفی خواهد کرد. البته پیش از این، شاهد افشای جزئیات زیادی درباره این محصولات بودیم؛ اما اکنون اطلاعات جدیدی در ارتباط با پیکسل ۹ گوگل فاش شده است که عملکرد آن در بنچمارک‌ها را نشان می‌دهد.

پیکسل 9 گوگل گیک‌بنچ

این گوشی با تراشه تنسور G4 گوگل توانسته است در بخش تک هسته و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب ۱۶۵۳ و ۳۳۱۳ امتیاز کسب کند که مانند امتیاز تراشه‌های پیشین گوگل، این میزان بسیار کمتر از ارقام ثبت‌شده برای تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است. علاوه‌بر این، پردازنده جدید گوگل حتی امتیاز کمتری نسبت به تراشه نسل قبلی خود یعنی تنسور G3 به‌دست آورده است؛ بنابراین، ارقام ثبت‌شده احتمالا مربوط به عملکرد گوشی پیکسل ۹ نیستند.

با این حال، اطلاعات موجود در گیک‌بنچ پیکبرندی هسته‌های تراشه تنسور G4 که قبلا فاش شده است را تائید می‌کند. این تراشه دارای یک هسته اصلی با فرکانس ۳.۱ گیگاهرتز، سه هسته ۲.۶ گیگاهرتزی و چهار هسته با سرعت ۱.۹۵ گیگاهرتزی است. اطلاعات منتشر شده همچنین نشان می‌دهند که گوشی پیکسل ۹ گوگل به ۸ گیگابایت رم و پردازنده گرافیکی Mali-G715 مجهز شده است که پیش از این، شاهد استفاده از آن در پیکسل ۸ بودیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید