تاریخ و محل برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تاریخ و محل برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 
تاریخ و محل برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد - تکفارس 

تاریخ و محل برگزاری رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ فاش شد

محمدامین حیدری
۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 13:21
رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ

به تازگی یک افشاگر معتبر با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرده است که رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیرماه) در شهر پاریس برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در این رویداد علاوه‌بر معرفی گوشی‌های گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶، از ساعت‌های هوشمند گلکسی واچ ۷ و گلکسی واچ اولترا به همراه حلقه هوشمند گلکسی رینگ رونمایی کند. البته شایعات پیشین حاکی از آن بودند که مراسم رونمایی از محصولات جدید سامسونگ در اواسط ماه جولای برگزار خواهد شد.

همچنین برای اولین‌بار در ماه آوریل شایعه‌ای تازه به برگزاری این مراسم در تاریخ ۱۰ جولای اشاره داشت. اکنون یک افشاگر قدیمی به نام ایوان بلاس تائید کرده است که رویداد گلکسی آنپکد در تاریخ ۱۰ جولای برگزار خواهد شد؛ علاوه‌بر این، او اظهار داشته است که یک تایمر شمارش معکوس برای برگزاری این مراسم به زودی در وب‌سایت سامسونگ قرار خواهد گرفت.

گفتنی است که شایعات قبلی حاکی از آن بودند که رویداد گلکسی آنپکد در شهر پاریس برگزار می‌شود؛ زیرا سامسونگ حامی بزرگ مسابقات المپیک خواهد بود که قرار است در اواخر ماه جولای در این شهر برگزار شود. اکنون تصویر برج ایفل در ویدیویی که افشاگر نام‌برده منتشر کرده است، این موضوع را تائید می‌کند.

با این حال، باید منتظر بمانیم تا سامسونگ به‌طور رسمی تاریخ برگزاری رویداد گلکسی آنپکد را اعلام کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید