اولین تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 
اولین تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد - تکفارس 

اولین تصاویر گلکسی S24 FE سامسونگ فاش شد

افشین نوری
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - 14:22
گلکسی S24 FE

گوشی گلکسی S24 FE سامسونگ قرار است به‌زودی معرفی شود و حالا اولین رندرهای آن منتشر شده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

این تصاویر نشان‌دهنده کاهش حاشیه‌های اطراف نمایشگر گلکسی S24 FE هستند و سامسونگ ظاهرا از نمایشگر ۶.۶۵ اینچی برای آن استفاده کرده که بزرگتر از نمایشگر ۶.۴ اینچی گلکسی S23 FE است.

در تصاویر می‌توان سیستم دوربین سه‌گانه با آرایش عمودی را در پنل پشت مشاهده کرد. همچنین شاهد فریم فلزی تخت و درگاه USB-C در لبه پایینی هستیم.

تصاویر گلکسی S24 FE

بر اساس اطلاعات فاش شده، گلکسی S24 FE فقط با تراشه اگزینوس معرفی خواهد شد و هیچ نسخه اسنپدراگون نخواهد داشت. این گوشی با ۱۲‌ گیگابایت رم LPDDR5x و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به‌ترتیب از نوع UFS 3.1 و UFS 4.0 عرضه خواهد شد. از طرفی، باتری آن یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع سیمی ۲۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات خواهد بود.

سال گذشته میلادی، گوشی گلکسی S23 FE در دو مدل با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ و اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه شد، اما ظاهرا گلکسی S24 FE فقط با تراشه اگزینوس به دست مشتریان خواهد رسید.

تصاویر گلکسی S24 FE

 رسانه کره‌ای The Elec با استناد به برخی شواهد، احتمال می‌دهد که سامسونگ این گوشی را زودتر از حد انتظار عرضه کند، زیرا تولید انبوه قطعات نمایشگر گلکسی S24 FE آغاز شده است.

رسانه مذکور گزارش داد که قطعات نمایشگر گلکسی S24 FE، مانند چیپ درایور نمایشگر (DDI)، هم اکنون در حال تولید انبوه هستند. طبق گزارش‌ها، حجم تولید این قطعات میلیونی است. بنابراین می‌توان انتظار داشت تعداد مشابهی از گوشی‌های نهایی نیز در بازار عرضه شود.

این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ خط تولید FE را جدی گرفته و براساس تحقیقات بازار خود، انتظار عملکرد خوبی را از گلکسی S24 FE دارد. این رسانه همچنین اشاره می‌کند که انتظار می‌رود گلکسی S24 FE در تابستان امسال عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید