دونالد ترامپ: بیت کوین نماد میهن پرستی آمریکا است - تکفارس 
دونالد ترامپ: بیت کوین نماد میهن پرستی آمریکا است - تکفارس 
دونالد ترامپ: بیت کوین نماد میهن پرستی آمریکا است - تکفارس 

دونالد ترامپ: بیت کوین نماد میهن پرستی آمریکا است

فرزاد اسرافیلی
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 15:41
بیت کوین نماد میهن پرستی

دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا با اعلام حمایت از ارزهای دیجیتال، بیت کوین را نماد میهن پرستی آمریکا توصیف کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، که قبلاً مخالفت خود را از ارزهای دیجیتال اعلام کرده بود، اکنون به طور فعال از آنها حمایت می‌کند و بیت کوین را نه تنها ارزش اقتصادی، بلکه نمادی از میهن پرستی می‌داند.

پیش از انتخابات ۲۰۲۴، ترامپ از استخراج‌کنندگان بیت‌کوین می‌خواهد در حمایت از صنعت کریپتو متحد شوند و اعلام کرد که استخراج مابقی بیت‌کوین می‌تواند «آخرین خط دفاع» در برابر ارزهای دیجیتال بانک مرکزی باشد. استدلال وی این است که مخالفت جو بایدن از بیت کوین به نفع چین، روسیه و کمونیست‌های چپ گرای افراطی است.

ترامپ به تازگی با برگزاری نشستی با نمایندگان شرکت‌های بزرگ استخراج بیت کوین در مورد حمایت از صنعت کریپتو با آن‌ها به گفتگو پرداخت. کمپین دونالد ترامپ اخیراً دریافت بیت کوین به عنوان کمک های مالی را شروع کرده است که ماهیت غیرمتمرکز بیت کوین را به عنوان نمادی از آزادی از “کنترل دولت سوسیالیستی” برجسته می‌کند.

دونالد ترامپ در موضع خود در مسائل فناوری ثبات نداشته است و دائماٌ تغییر داده است و ازینرو تشخیص دیدگاه‌های وی دشوار شده است. وی قبلاً سعی داشت تیک تاک را ممنوع کند اما اکنون از فعالیت آن در ایالات متحده حمایت می‌کند. در سال ۲۰۱۹، او مخالفت خود را از ارزهای دیجیتال ابراز کرد، در حالی که اکنون از آن‌ها به عنوان “ارز آزادی”  یاد می‌کند.

به نظر می‌آید تصمیمات سیاسی ترامپ با منافع حامیان مالی او گره خورده است. به نظر می‌رسد جامعه بیت کوین آماده حمایت از ترامپ در انتخابات امسال است و او این موضوع را کلید ارزش‌های آمریکایی می‌داند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید