اطلاعیه مهم همستر کامبت درباره دریافت ایردراپ - تکفارس 
اطلاعیه مهم همستر کامبت درباره دریافت ایردراپ - تکفارس 
اطلاعیه مهم همستر کامبت درباره دریافت ایردراپ - تکفارس 

اطلاعیه مهم همستر کامبت درباره دریافت ایردراپ

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - 12:49
همستر کامبت

طبق اطلاعیه جدید همستر کامبت در کانال تلگرامی‌اش، کاربران تنها با اتصال به کیف پول تون (TON) می‌توانند ایردراپ این بازی را دریافت کنند.

برای این کار، به کانال رسمی همستر کامبت در تلگرام بروید و در بخش ایردراپ گزینه «اتصال کیف پول» را بزنید. سپس کیف پول تون موردنظر خود را انتخاب کنید که Tonkeeper یکی از آن‌ها است. اگر چند حساب در کیف پول Tonkeeper خود دارید، باید حساب موردنظر را انتخاب و روی گزینه Connect Wallet کلیک کنید.

کمی منتظر بمانید تا کیف پول تون شما به همستر کامبت وصل شود. پس از وصل شدن، پیامی مبنی بر تایید اتصال کیف پول تون به همستر کامبت ظاهر می‌شود و  صفحه اصلی کیف پول را خواهید دید. حالا شما برای دریافت ایردراپ آماده هستید.

در آخر، به ربات همستر بروید تا در کنار تسک جدید، یک علامت تیک ببینید که نشان می‌دهد کیف پول Tonkeeper شما با موفقیت به ربات وصل شده است. اگر کیف پول Tonkeeper را روی گوشی خود ندارید، می‌توانید آخرین نسخه آن را روی گوشی نصب کرده و یک حساب جدید برای خود باز کنید.

 توجه داشته باشید که در بخش کیف پول‌ها یک گزینه‌ی کیف پول تلگرام هم وجود دارد که توصیه نمی‌شود آن را انتخاب کنید چون‌که تحریم‌ است و می‌تواند مشکل‌ساز شود.

همچنین از کیف پولی استفاده کنید که دارایی بسیار کمی در آن دارید. هرگز کیف پول اصلی خود را به برنامه‌های جدید وصل نکنید.

لازم به ذکر است که این مطلب به معنای تائید بازی همستر کامبت توسط تکفارس نیست و آینده این بازی در حال حاضر نامشخص است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید