گوشی HTC U24 Pro با مشخصات جذاب معرفی شد - تکفارس 
گوشی HTC U24 Pro با مشخصات جذاب معرفی شد - تکفارس 

گوشی HTC U24 Pro با مشخصات جذاب معرفی شد

افشین نوری
۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - 14:57
U24 Pro

اچ‌تی‌سی از گوشی جدیدی با نام U24 Pro رونمایی کرده ست. این گوشی دارای سخت‌افزار قابل توجه و برخی قابلیت‌های هوش مصنوعی است.

HTC U24 Pro دارای نمایشگر خمیده ۶.۸ اینچی OLED با وضوح FHD+ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و با شیشه گوریلا گلس محافظت می‌شود.

این گوشی دارای طراحی ساده در پنل پشتی خود است و از این جهت تاحدودی شبیه به گوشی‌های قدیمی است. ماژول دوربین آن هم عمودی است و زیاد بلند نیست.

در پنل پشتی آن از بافت مات استفاده شده تا اثر انگشت را به خود نگیرد. همچنین فریم گوشی از جنس فلز است که از فناوری پرس حرارتی برای دوام بیشتر استفاده کرده است.

U24 Pro

گوشی HTC U24 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۳ است که یک پردازنده ۸ هسته‌ای با پروسه تولید ۴ نانومتری است. باتری این گوشی ظرفیت ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۶۰ واتی، شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی و شارژ بی‌سیم معکوس ۵ واتی پشتیبانی می‌کند. سیستم‌عامل آن هم اندروید ۱۴ است و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، ۵G، وای‌فای ۶E، بلوتوث ۵.۳ و جک ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند.

دوربین‌های پشت آن شامل یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با با زوم اپتیکال ۲ برابری می‌شود. دوربین سلفی آن هم ۵۰ مگاپیکسلی است.

HTC در این گوشی قابلیت‌های هوش مصنوعی متعددی را ارائه کرده که شامل عکس‌های گروهی هوش مصنوعی، گیف‌های ژستی هوش مصنوعی و بهبود پرتره در نور کم می‌شود.

این گوشی در دو رنگ آبی و سفید ارائه شده و ۱۹۸.۷ گرم وزن دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید