مشخصات کلیدی شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 
مشخصات کلیدی شیائومی ۱۵ فاش شد - تکفارس 

مشخصات کلیدی شیائومی ۱۵ فاش شد

محمدامین حیدری
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 14:32
شیائومی 15

در حالی که انتظار می‌رود سری پرچمدار شیائومی ۱۵ در اکتبر امسال در چین معرفی شوند، اکنون شاهد فاش‌شدن مشخصات کلیدی گوشی شیائومی ۱۵ هستیم.

به تازگی یک افشاگر معتبر با نام Digital Chat Sation که سابقه خوبی در افشای جزئیات گوشی‌های شیائومی ۱۵ و ۱۵ پرو دارد، برخی از مشخصات گوشی جدیدی را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد مربوط به نسخه استاندارد شیائومی ۱۵ باشد.

به ادعای این افشاگر، گوشی شیائومی ۱۵ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۴ و یک نمایشگر OLED از نوع LTPO مجهز شده است که رزولوشن ۱.۵K را ارائه می‌دهد؛ البته او به اندازه دقیق این نمایشگر اشاره نکرده است. آن‌طور که پیداست گوشی نام‌برده مانند شیائومی ۱۴ یک پرچمدار جمع و جور با نمایشگر ۶.۳۶ اینچی خواهد بود.

شیائومی 15

سیستم دوربین شیائومی ۱۵ دارای سنسور اصلی OmniVision با قدرت ۵۰ مگاپیکسل به همراه دو لنز اولتراواید و تله‌فوتو ماکرو سه برابری است که آن‌ها از قدرت ۵۰ مگاپیکسل بهره می‌برند. اطلاعات منتشرشده همچنین نشان می‌دهند که گوشی شیائومی ۱۵ به همراه حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی عرضه خواهد شد. این محصول قرار است طیف وسیعی از امکانات عکسبرداری به همراه تعداد زیادی از دیافراگم‌ها را ارائه دهد.

از سوی دیگر شیائومی این گوشی را به یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک تک نقطه‌ای در زیر نمایشگر، دو اسپیکر که یکی از آن‌ها در بالای دستگاه قرار دارد و یک موتور ویبره مناسب برای لرزش مجهز کرده است.البته افشاگر نام‌برده اطلاعاتی درباره ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ گوشی شیائومی ۱۵ منتشر نکرده است.

شیائومی 15

با این حال، او اظهار داشته که با وجود استفاده از یک باتری بزرگتر در این گوشی، مواد سلولی آن برای دستیابی به یک طراحی سبک و باریک پیشرفت‌هایی داشته‌اند. گفتنی است که گوشی شیائومی ۱۴ از یک باتری ۴,۶۱۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ وات و بی‌سیم ۵۰ وات برخوردار بود. بدین ترتیب، این احتمال وجود دارد که شیائومی ۱۵ به یک باتری با ظرفیت ۴,۸۰۰ تا ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر مجهز باشد.

همچنین انتظار می‌رود که این گوشی با طراحی شیک در دو رنگ مشکی و سفید عرضه شود که جنس آن از نوع شیشه یا چرم گیاهی خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید