هوشمندترین مدل دستیار سیری اپل معرفی شد - تکفارس 
هوشمندترین مدل دستیار سیری اپل معرفی شد - تکفارس 
هوشمندترین مدل دستیار سیری اپل معرفی شد - تکفارس 

هوشمندترین مدل دستیار سیری اپل معرفی شد

فرزاد اسرافیلی
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - 11:00
هوشمندترین مدل هوش مصنوعی سیری

اپل به تازگی از نسخه جدید سیری رونمایی کرد که هوشمندتر و کاربردی‌تر از مدل قبلی عمل می‌کند. سیری جدید از مدل‌های هوش مصنوعی مولد Apple Intelligence بهره می‌برد.

در مدل جدید سیری یک رابط کاربری جدید تعبیه شده است که در اطراف گوشی به صورت درخشان نمایش داده می‌شود. پاسخ ها در کارت های جدید با جزئیات بسیار زیاد نشان داده می‌شوند. به گفته اپل سیری جدید به تدریج و طی سال آینده عرضه خواهد شد.

بنا به اعلام اپل مدل جدید سیری درخواست‌ها را یکبار برای همیشه درک می‌کند، ازینرو نیاز نیست دفعات بعد درخواست‌های مشابه را تکرار کنید. اپل می‌گوید در مدل جدید سیری شاهد درک اطلاعات و مواردی توسط این دستیار هوش مصنوعی خواهیم بود که پیشتر امکان پذیر نبود.

نحوه تعامل سیری با کاربران بلادرنگ است و توانایی انجام اقدامات درون برنامه‌ای را دارد. به عنوان مثال، اگر در حال پر کردن فرمی هستید که از شما شماره گواهینامه رانندگی می‌خواهد، سیری به طور خودکار تصویر گواهینامه رانندگی شما را پیدا کرده و شماره مربوطه را برایتان استخراج می‌کند.

برنامه Intent به سیری این امکان را می‌دهد تا با برنامه‌های شخص اول و شخص ثالث عمیقا تعامل داشته باشد. اپل با نشان داد ویدئویی، از سیری خواست تا تصویر نمایش داده شده در برنامه Photos را ویرایش کند و سیری با موفقیت توانست از جانب کاربران تنظیمات ویرایشات خواسته شده را اعمال کند.

سیری جدید نسبت به مدل قبلی درک عمیق‌تری از محصولات خواهد داشت و می‌توانید در مورد نحوه استفاده از تلفن همراه خود کمک بخواهید. برای مثال، اگر از آن بپرسید چگونه پیامی را پیش نویس کرده و ​​فردا آن را بفرستید، دستورالعمل‌های استفاده از قابلیت جدید ارسال برنامه‌ریزی‌شده در پیام‌های iOS 18 را نشان می‌دهد.

این ویژگی‌ها به تدریج و با قابلیت‌های جدید به مرور زمان به iOS 18 عرضه می‌شوند. مدل جدید سیری به آیپد و مک نیز اضافه خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید