ردمی K70 اولترا در دیتابیس IMEI رویت شد - تکفارس 
ردمی K70 اولترا در دیتابیس IMEI رویت شد - تکفارس 
ردمی K70 اولترا در دیتابیس IMEI رویت شد - تکفارس 

ردمی K70 اولترا در دیتابیس IMEI رویت شد

محمدامین حیدری
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 16:52
ردمی K70 اولترا شیائومی

با اینکه اخیرا شاهد انتشار شایعاتی درباره گوشی ردمی K80 شیائومی بوده‌ایم، اما اکنون محصول دیگری با نام ردمی K70 اولترا در دیتابیس IMEI سازمان GSMA رویت شده است.  

افزوده شدن این گوشی به دیتابیس IMEI خبر از معرفی آن در آینده نزدیک را می‌دهد. آن‌طور که پیداست گوشی جدید شیائومی دارای شماره مدل ۲۴۰۷FRK8EC است که حرف C در انتهای آن به نسخه چینی این محصول اشاره دارد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که شاهد عرضه جهانی ردمی K70 اولترا نباشیم و این گوشی با نام شیائومی ۱۴T پرو روانه بازار جهانی شود.

ردمی K70 اولترا شیائومی

در حالی که مشخصات ردمی K70 اولترا به‌طور رسمی اعلام نشده است، اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهند که این گوشی به تراشه دایمنسیتی +۹۳۰۰ مدیاتک و یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز شده است. علاوه‌بر این، گوشی جدید شیائومی دارای حداکثر ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی از نوع UFS 4.0 خواهد بود.

آن‌طور که پیداست ردمی K70 اولترا از ساختاری باکیفیت به همراه فریم فلزی و پنل پشتی شیشه‌ای بهره می‌برد؛ این گوشی همچنین از یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۱.۵K و تراشه دو هسته‌ای برخوردار خواهد بود. انتظار می‌رود که محصول جدید شیائومی در برابر آب و گرد و غبار مقاوم باشد و از یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. علاوه‌بر این، می‌توان انتظار داشت که شاهد استفاده از لنزهای اولتراواید و ماکرو در گوشی نام‌برده باشیم.

باتوجه به شایعات، گوشی ردمی K70 اولترا شیائومی ممکن است در اوایل ماه جاری یا جولای عرضه شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید