پاوربانک ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با سرعت شارژ ۲۱۲ وات در راهست - تکفارس 
پاوربانک ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با سرعت شارژ ۲۱۲ وات در راهست - تکفارس 
پاوربانک ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با سرعت شارژ ۲۱۲ وات در راهست - تکفارس 

پاوربانک ۲۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی شیائومی با سرعت شارژ ۲۱۲ وات در راهست

فرزاد اسرافیلی
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - 11:18
پاوربانک جدید شیائومی

یک افشاگر چندین تصاویر از طراحی و مشخصات پاوربانک جدید شیائومی را در فضای مجاری منتشر کرده است.

به نظر می‌رسد شیائومی درصدد عرضه یک پاوربانک جدید با طراحی جسورانه و در نوع خود جالب می‌باشد. یک افشاگر تصاویر این پاوربانک را در شبکه اجتماعی ویبو به اشتراک گذاشته است که طراحی پنل جلویی و عملکرد داخلی آن را به نمایش می‌گذارد.

این طراحی شباهت‌های زیادی به برند زیرمجموعه شیائومی، یعنی پاوربانک کوکتچ ۲۰ دارد. حتی مشخصات لو رفته از شارژر شیائومی با مشخصات کوکتچ مطابقت دارد. هر دو این پاوربانک‌ها ظرفیت ۲۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت، سه پورت شامل دو پورت USB-C و یک پورت USB-A و یک صفحه نمایش رنگی جلویی دارند.

با این وجود احتمال می‌رود نسخه شیائومی از نظر تحویل نیرو پرقدرت‌تر ظاهر شود زیرا طبق شایعات این پاوربانک از شارژ سریع تا ۲۱۲ وات پشتیبانی می‌کند ولی کوکتچ ۲۰ تا ۲۱۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در پست منتشر شده به قابلیت‌های هر پورت نیز اشاره شده است. اولین پورت USB-C تا ۱۴۰ وات، دومین پورت ۴۵ وات و پورت USB-A تا ۱۲۰ وات شارژ سریع را پشتیبانی می‌کند. با این میزان قدرت، این پاوربانک قادر خواهد بود حتی لپ تاپ‌های بزرگی مانند مک بوک پرو ۱۶ را شارژ کند.

یکی دیگر از جزئیات قابل توجه ذکر رتبه ۹۰.۰۸ Wh در یکی از تصاویر است. این بدان معناست که پاوربانک با مقررات سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) مطابقت دارد و می‌توان آن را در هواپیما حمل کرد.

اگرچه در رابطه با قیمت و زمان عرضه آن اطلاعاتی در دسترس نیست اما احتمالاً قیمت آن مشابه، کوکتچ ۲۰ خواهد بود. در حال حاضر پاوربانک کوکتچ ۲۰ با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، بنابراین می‌توان انتظار داشت قیمت پاوربانک شیائومی پس از عرضه در همین محدوده‌ باشد.

لازم به ذکر است پاوربانک جدید شیائومی قدرتمند و از نظر بصری متمایز از بقیه مدل‌ها متمایز بوده و دارای ظرفیت بالا، پورت‌های متعدد و قابلیت‌های شارژ سریع می‌باشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید