سامسونگ در حال توسعه دو گوشی گلکسی A16 و A06 است - تکفارس 
سامسونگ در حال توسعه دو گوشی گلکسی A16 و A06 است - تکفارس 
سامسونگ در حال توسعه دو گوشی گلکسی A16 و A06 است - تکفارس 

سامسونگ در حال توسعه دو گوشی گلکسی A16 و A06 است

محمدامین حیدری
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - 12:59
گلکسی A16 و A06 سامسونگ

گزارشی تازه نشان می‌دهد که سامسونگ مشغول توسعه دو گوشی گلکسی A16 و گلکسی A06 به عنوان بخشی از خط تولید گوشی‌های میان‌رده و اقتصادی خود در سال ۲۰۲۵ است.

براساس گزارش وب‌سایت GalaxyClub، این دو محصول جدید قرار است جایگزین گوشی‌های گلکسی A15 و گلکسی A05 شوند. آن‌طور که پیداست سامسونگ اکنون مشغول آزمایش گلکسی A16 5G با شماره مدل SM-A166B است و اطلاعاتی درباره نسخه LTE این گوشی در دسترس نمی‌باشد.

باتوجه به فراگیرشدن استفاده از شبکه‌های ۵G حتی در برخی از بازارهای در حال توسعه، این احتمال وجود دارد که سامسونگ تنها نسخه ۵G گوشی گلکسی A16 را به بازار عرضه کند. از سوی دیگر سامسونگ در حال توسعه نسخه ۴G گلکسی A06 با شماره مدل SM-A065M است؛ از آنجایی که گوشی‌های سری A0x این شرکت در دسته محصولات اقتصادی قرار دارند، احتمال ساخت مدل ۵G این گوشی توسط سامسونگ بعید است.

علاوه‌بر این، باید ببینیم که آیا این غول کره‌ای نسخه دیگری از این گوشی با پسوند s معرفی خواهد کرد یا خیر. با این حال اطلاعاتی درباره مشخصات و زمان معرفی گلکسی A16 و گلکسی A06 سامسونگ در دسترس نمی‌باشد. شایان ذکر است که دو گوشی گلکسی A05 و A15 به ترتیب در ماه سپتامبر و دسامبر سال میلادی گذشته معرفی شدند که انتظار می‌رود سامسونگ از برنامه زمانی مشابه برای عرضه گوشی‌های جدید خود استفاده کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید