هجوم کاربران برای کسب درآمد از بازی تلگرامی همستر کامبت - تکفارس 
هجوم کاربران برای کسب درآمد از بازی تلگرامی همستر کامبت - تکفارس 
هجوم کاربران برای کسب درآمد از بازی تلگرامی همستر کامبت - تکفارس 

هجوم کاربران برای کسب درآمد از بازی تلگرامی همستر کامبت

افشین نوری
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 16:33
همستر کامبت

همستر کامبت یک بازی تلگرامی از نوع Tap to Earn است که کاربران با ضربه زدن روی آن توکن جمع می‌کنند. این توکن‌ها ممکن است در آینده بین بازیکنان توزیع شود.

همستر کامبت ادعا کرده که صدها میلیون کاربر فعال دارد و به‌زودی ایردراپ این بازی اتفاق خواهد افتاد و توکن آن در صرافی‌ها لیست خواهد شد.

همستر کامبت

هنوز زمان دقیقی برای توزیع توکن همستر کامبت و انجام ایردراپ آن اعلام نشده است. همچنین اطلاعاتی درباره اینکه روی چه بلاکچینی و چه صرافی‌هایی عرضه خواهد شد وجود ندارد. البته گفته می‌شود توکن این پروژه در بلاکچین TON ایجاد خواهد شد.

طبق شایعات، توکن همستر کامبت در ماه جولای در صرافی‌های رمزارز لیست خواهد شد. بنابراین کاربران تا آن موقع فرصت دارند که سکه جمع‌آوری کنند.

همستر کامبت تا حدود زیادی شبیه نات کوین است که تقریبا به همین شکل انجام شد و باید منتظر بمانیم و ببینم که سرنوشت آن چه خواهد شد.

بنابراین کاربرانی که در داخل این بازی سکه‌ جمع‌آوری می‌کنند، ممکن است واجد شرایط ایردراپ شوند. یعنی در صورت لیست شدن توکن این بازی در صرافی‌ها، قیمت ارز همستر با نرخ مشخصی تعیین خواهد شد و امکان فروش آن از طریق صرافی و تبدیل آن‌ به پول واقعی وجود خواهد داشت.

توجه داشته باشید که این مطلب به معنای تائید بازی همستر کامبت توسط تکفارس نیست و آینده این بازی در حال حاضر نامشخص است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید