آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ به تعویق افتاد - تکفارس 
آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ به تعویق افتاد - تکفارس 

آیفون تاشو اپل تا سال ۲۰۲۷ به تعویق افتاد

فرزاد اسرافیلی
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 13:47
آیفون تاشو اپل

بنا به اعلام شرکت تحقیقاتی تایوانی TrendForce، بعید به نظر می‌رسد اپل بتواند تا قبل از سال ۲۰۲۷ آیفون تاشو خود را روانه بازار کند.

به گزارش شرکت تحقیقاتی TrendForce سهم گوشی‌های تاشو در حال حاضر در بازار گوشی‌های هوشمند تنها ۱.۵ درصد است و پیش‌بینی‌ می‌شود تا سال ۲۰۲۴ به ۴.۸ درصد برسد. به نظر می‌رسد اپل در حال ارزیابی مشخصات و عملکرد قطعات، با الزامات سخت‌گیرانه برای چین‌خوردگی و دوام است. بسیاری از کاربران با مشکل چین خوردگی صفحه نمایش گوشی‌های تاشو روبرو هستند و نگرانی‌هایی در مورد دوام و خطر آسیب‌دیدن صفحه‌نمایش از ذرات ریز دارند.

با وجود عرضه وسیعی از گوشی‌های تاشو محبوب مانند سامسونگ، هواوی، موتورولا و نوبیا، ورود محتاط‌وار اپل به عرصه آیفون‌های تاشو لزوماً نقطه ضعف محسوب نمی‌شود. با توجه به محبوبیت این شرکت در بازار و پایگاه مشتری تثبیت شده‌ای که دارد قطعاً عرضه آیفون‌های تاشو در بازار با استقبال پرشوری روبرو خواهد شد. در نتیجه، تحلیلگران بر این باورند که ورود اپل به فضای گوشی‌های تاشو می‌تواند به طور قابل توجهی پویایی بازار را دگرگون کند.

انتظار می‌رود اپل تا پیش از عرضه آیفون‌های تاشو با حجم بالاتر، ابتدا با عرضه آی‌پد یا مک‌بوک تاشو با صفحه‌نمایش بزرگ ورود خود را به دسته محصولات تاشدنی آغاز کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید