اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جنجالی است - تکفارس 
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جنجالی است - تکفارس 
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جنجالی است - تکفارس 

اینستاگرام در حال آزمایش قابلیتی جنجالی است

فرزاد اسرافیلی
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 11:34
قابلیت جنجالی اینستاگرام

اینستاگرام در حال آزمایش شیوه‌ای از تبلیغات است که بر اساس آن نمی‌توان آن را رد یا اسکیپ کرد.

بدون شک بزرگترین منبع درآمد متا از تبلیغات بدست می‌آید. حال به نظر می‌رسد این شرکت مایل است تبلیغات را حداقل در اینستاگرام به نوعی اجباری کند. این نوع تبلیغات که ad breaks نام دارد قابلیت جدیدی است که بر اساس آن کاربران نمی‌توانند آن را رد یا اسکیپ کنند.

تعدادی از کاربران اینستاگرام تبلیغات چند ثانیه‌ای را مشاهده کرده‌اند که قابل رد شدن یا اسکیپ کردن نیستند، بنابراین کاربران باید آن‌ها را تا انتها تماشا کنند و سپس به ادامه جستجوی خود بپردازد. یکی از کاربرانی که شاهد این نوع تبلیغات بود، این تصمیم را “حرکتی جنجالی” توصیف کرد.

تعداد بیشتری از کاربران اینستاگرام در ردیت گزارش دادند که در حین مرور برنامه شاهد وقفه‌های تبلیغاتی بوده‌اند. هنوز این تبلیغات برای همه کاربران اینستاگرام مشاهده نشده است اما ممکن است در نهایت این اتفاق بیفتد.

یکی از سخنگویان متا به وبگاه خبری TechCrunch اعلام کرد این شرکت همیشه در حال آزمایش قالب‌هایی است که بتواند برای تبلیغ‌کنندگان ارزش ایجاد کند و اگر این آزمایشات منجر به هر گونه تغییر رسمی محصول شود، اطلاعات بیشتری را ارائه خواهد کرد. این شرکت از پاسخ به اینکه آیا این قابلیت در سطح جهانی در دسترس خواهد بود و آیا شامل ریلز و و استوری‌ها نیز می‌شود یا خیر خودداری کرد.

اگر اینستاگرام رسماً قابلیت ad breaks را فعال کند، همانند یوتیوب خواهد بود که تبلیغات غیرقابل اسکیپ را به کاربران عادی نمایش می‌دهد. لازم به ذکر است در حال حاضر تنها کاربران اروپایی، می‌توانند با پرداخت پول این تبلیغات را از اینستاگرام حذف کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید