هزینه اشتراک اسپاتیفای افزایش می‌یابد - تکفارس 
هزینه اشتراک اسپاتیفای افزایش می‌یابد - تکفارس 

هزینه اشتراک اسپاتیفای افزایش می‌یابد

فرزاد اسرافیلی
۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - 17:46
افزایش قیمت سرویس‌های اسپاتیفای

اسپاتیفای در بیانیه‌ای اعلام کرد از ماه آینده قیمت سرویس‌های این پلتفرم افزایش خواهد یافت.

همانطور که در آوریل پیش بینی شده بود اسپاتیفای بار دیگر قیمت‌های سرویس خود را افزایش می‌دهد. این سرویس استریم موسیقی امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد از ماه آینده میلادی، سرویس Premium خود را از ۱۰.۹۹ دلار در ماه به ۱۱.۹۹ دلار افزایش خواهد داد.

سرویس Duo اسپاتیفای نیز با افزایش دو دلاری به ۱۶.۹۹ دلار و سرویس Family با ۳ دلار افزایش به ۱۹.۹۹ دلار در ماه خواهد رسید. سرویس Student تنها سرویسی است که قیمت آن همان ۵.۹۹ دلار در ماه باقی خواهد ماند.

افزایش قیمت سرویس‌های اسپاتیفای تاکنون فقط برای بازار ایالات متحده اعلام شده است، اما بدون شک به مرور زمان حداقل به بازارهای کشورهای غربی سرایت خواهد کرد. نکته جالب این است که به دنبال این افزایش قیمت، اسپاتیفای گران‌تر از اپل موزیک در ایالات متحده خواهد بود – قیمت سرویس‌های اپل موزیک هنوز هم ۱۰.۹۹ دلار و ۱۶.۹۹ دلار به ترتیب برای سرویس‌های Individual و Family است.

با این حال، این افزایش قیمت توسط اسپاتیفای ممکن است اپل را وادار به افزایش قیمت سرویس‌های خود کند تا بار دیگر با سطوح اسپاتیفای مطابقت کند زیرا فروش کالاهای مشابه با قیمت یکسان دقیقاً برابر با رقابت سرمایه‌داری است.

اسپاتیفای اخیراً عملکرد بسیار خوبی داشته است، به طوری که درآمد آن ۲۰ درصد وتعداد مشترکین پریمیوم ۱۴ درصد افزایش یافته است. ازینرو این افزایش قیمت‌ها به معنای دریافت پول نقد بیشتر نیست بلکه در جهت ارائه خدمات بهتر و متنوع‌تر برای کاربران است. لازم به ذکر است آخرین بار افزایش قیمت این سرویس در ماه جولای گذشته اتفاق افتاد که در آن سرویس Premium از ۹.۹۹ دلار به ۱۰.۹۹ دلار رسید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید