مستر بیست پرطرفدارترین کانال یوتیوب شد - تکفارس 
مستر بیست پرطرفدارترین کانال یوتیوب شد - تکفارس 

مستر بیست پرطرفدارترین کانال یوتیوب شد

افشین نوری
۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - 10:44
پرطرفدارترین کانال یوتیوب

جیمی دونالدسون معروف به مستر بیست حالا پرطرفدارترین کانال یوتیوب دنیا را دارد.

مستر بیست با پشت سر گذاشتن کانال T-Series توانسته رکورد جدیدی ثبت کند و حالا با بیش از ۲۶۷ میلیون دنبال کننده تبدیل به پرطرفدارترین کانال یوتیوب شده است.

در حال حاضر، کانال T-Series که یک کانال معروف هندی در زمینه موسیقی است با ۲۶۶ میلیون دنبال کننده در رده دوم قرار گرفته است.

مستر بیست سعی کرده با انتشار ویدیوهای سرگرم کننده مخاطبان زیادی را جذب خود کند و اشخاصی مانند ایلان ماسک هم موفقیت جدید او را تبریک گفته‌اند.

دونالدسون اخیرا در یک مصاحبه گفته بود که شب‌ها در دفتر کار خودش می‌خوابد. به گفته او این کار باعث صرفه جویی در زمان رفت و آمد می‌شود.

جیمی دونالدسون همچنین آپارتمان دفتر کار خود را با دکورهای بی‌نظیری تزئین کرده است. رفت و آمد آقای بیست به دفتر کار تنها نیازمند بیرون گذاشتن یک پا از درب ورودی است. محل اقامت این یوتیوبر بدون اتاق خواب بوده و با دفتر کار خود دیوار مشترک دارد.

او قبلا افرادی مانند تام بردی و جاستین تیمبرلیک را به دفتر اقامت خود برده است. همچنین دکوراسیون خانه بیست در گینس ثبت شده است و شامل تعداد زیادی عکس و نقل قول از بنیانگذار فقید اپل استیو جابز می‌باشد.

جالب است بدانید با نگاه کردن به وضعیت اتاق او، باور نمی‌کنید وی چنین سرمایه‌ای داشته باشد. تخت او درست در کنار اتاق نشیمن و تجهیزات کامپیوترش قرار دارد و ظاهرا، علاوه بر نشیمن، تنها یک حمام و یک اتاق کمد لباس وجود دارد.

محل اقامت این یوتیوبر بدون اتاق خواب بوده و با دفتر کار خود دیوار مشترک دارد.  محتواهای او در کنار سایر سرمایه‌گذاری‌های تجاری هر سال حدود ۷۰۰ میلیون دلار برای دونالدسون درآمد دارد.

او اولین فرد معروف و ثروتمندی نیست که به خوابیدن در محل کار متوسل شده است. در سال ۲۰۲۲، ایلان ماسک اعلام کرد در هفته‌های ابتدایی تصاحب ایکس (توئیتر سابق) در دفتر مرکزی در سانفرانسیسکو می‌خوابید. قبل از آن، ماسک گفته بود گاهی برای همبستگی با کارمندانش روی زمین کارخانه تسلا می‌خوابد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید