حالا کاربران ChatGPT به چت‌بات‌های سفارشی دسترسی دارند - تکفارس 
حالا کاربران ChatGPT به چت‌بات‌های سفارشی دسترسی دارند - تکفارس 

حالا کاربران ChatGPT به چت‌بات‌های سفارشی دسترسی دارند

فرزاد اسرافیلی
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 09:03
ChatGPT سفارشی

کاربرانی که از نسخه رایگان ChatGPT استفاده می‌کنند از اکنون به GPTهای سفارشی که توسط سایر کاربران ایجاد شده‌‎اند دسترسی خواهند داشت.

در اوایل ماه می از قابلیت‌های جدید GPT-4o برای استفاده کاربران نسخه رایگان ChatGPT رونمایی شد. این قابلیت‌های جدید عبارت‌اند از:

  • کاوش دنیایی از GPTهای سفارشی: کاربران می‌توانند نسخه‌های سفارشی ChatGPT را که سایر کاربران ایجاد کرده‌اند کشف و استفاده کنند. از جمله می‌توان از ابزارهای خلاقانه‌ای از اصطلاحنامه‌های سفارشی گرفته تا دستیاران عملی مانند راهنمای خرید Ikea استفاده کرد. لازم به ذکر است که ایجاد GPTهای سفارشی منحصر به کاربران پولی است.
  • سوال پرسیدن درمورد عکس‌ها: در حال حاضر جزئیات در این مورد محدود است، اما احتمالاً می‌توان عکس‌ها را آپلود کرد و اطلاعاتی از آن بدست آورد و یا یک سری کارهای دیگر با آن انجام داد.

این ویژگی‌ها که قبلاً فقط برای مشترکین پولی (ChatGPT Plus، Teams و Enterprise) فعال بود، اکنون برای همه افرادی که از نسخه رایگان ChatGPT استفاده می‌کنند قابل دسترسی است. با این حال، مشترکین پولی از قابلیت‌هایی برخوردارند که کاربران عادی از آن برخوردار نیستند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • انجام مکالمات نامحدود: کاربران نسخه رایگان با محدودیت‌هایی در تعداد پیام‌ها یا مکالمه‌هایی که می‌توانند با استفاده از ویژگی‌های GPT-4o داشته باشند مواجه هستند. این کاربران پس از رسیدن به این حد، به طور خودکار به مدل قبلی GPT-3.5 برمی‌گردند در حالیکه مشترکین پولی بی نهایت می‌توانند تبادل داشته باشند.
  • برخورداری از ویژگی‌های بیشتر: کاربران پولی احتمالاً از ویژگی‌های اضافی یا گزینه‌های سفارشی‌سازی فراتر از آنچه در سطح رایگان موجود است برخوردار خواهند بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید