ممکن است ساعت هوشمند ال جی بالا ترین تراکم پیکسلی بین اسمارت واچ ها را داشته باشد - تکفارس 
ممکن است ساعت هوشمند ال جی بالا ترین تراکم پیکسلی بین اسمارت واچ ها را داشته باشد - تکفارس 

ممکن است ساعت هوشمند ال جی بالا ترین تراکم پیکسلی بین اسمارت واچ ها را داشته باشد

امیرحسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - 00:49
ممکن است ساعت هوشمند ال جی بالا ترین تراکم پیکسلی بین اسمارت واچ ها را داشته باشد - تکفارس 

چند سال پیش مفهوم یک ساعت هوشمند یا همان اسمارت واچ ها برای ما شگفت آور بود و اولین اسمارت واچ انقلابی در صنعت تکنولوژی به پا کرد , اما حالا اکثر مردم یک اسمارت واچ به دست دارند و تبدیل به یک چیز روتینی مانند اسمارت فون ها شده است , شرکت های بزرگ هم هر کدام برای اینکه از رقابت جا نمانند هر کدام اقدام به تکاپو در این بازار گسترده می کنند , حال شرکت ال جی گزارش می دهد که در حال ساخت یک ساعت هوشمند است که بالا ترین تراکم پیکسلی را در بین اسمارت واچ خواهد داشت .

با توجه به ادعا هایی که خبر گزاری  Ph android مطرح کرده است که آنها به منابع داخلی شرکت ال جی دارند , ادعا آن ها از این قرار است که ال جی قصد دارد تا ساعت هوشمندی موسوم به LG Nemo را بسازد که ۴۸۰ × ۴۸۰ پیکسل تراکم دارد که خود یک حماسه در عصر حاظر اسمارت واچ هاست .

صفحه نمایش LG Nemo برای خود داستانی جدا دارد , گفته می شود که این ساعت هوشمند یک صفحه نمایش ۱.۳ اینچی خواهد داشت , درست مانند اسمارت واچ دیگر شرکت LG یعنی LG Urbane , این موضوع این معنی را میدهد که قرار است در هر اینچ ۳۴۰ پیکسل متراکم شود که عددی فوق العاده است . اگر این اسمارت واچ از دست شما رها شود و به زمین بخورد مشکلی نخواهد بود زیرا طبق ادعای ال جی مقاومت آن نیز عالی خواهد بود .

با این حساب تنها نگرانی که پیش خواهد آمد این است که عمر باتری آن چه قدر خواهد بود , مسئله ای که شاید بزرگترین نقطه ضعف اسمارت واچ ها باشد , مشکلی که علاوه بر ساعت های هوشمند در سایر گجت های پوشیدنی نیز وجود دارد , مشکلی که با توجه به تراکم پیکسلی شگفت آور LG Nemo در آن بزرگ تر هم می شود , باید نشست و دید که آیا ال جی قصد دارد تا برای این مشکل چاره ای بیندیشد ؟ تنها چاره صبر خواهد بود , نظر شما چیست ؟ ال جی با این بلند  پروازی ها به پرواز در خواهد آمد ؟ آیا می تواند رقیب سر سختی برای اپل , سامسونگ و دیگر شرکت های فعال در این صنعت باشد ؟ همه چیز را زمان مشخص می کند , نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.