یک قابلیت جذاب به برنامه Phone Link ویندوز ۱۱ اضافه شد - تکفارس 
یک قابلیت جذاب به برنامه Phone Link ویندوز ۱۱ اضافه شد - تکفارس 
یک قابلیت جذاب به برنامه Phone Link ویندوز ۱۱ اضافه شد - تکفارس 

یک قابلیت جذاب به برنامه Phone Link ویندوز ۱۱ اضافه شد

محمدامین حیدری
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - 21:39
قابلیت Phone Link

در حالی که به پایان ماه می نزدیک می‌شویم، مایکروسافت اخیرا قابلیت پاسخ‌های پیشنهادی را به برنامه Phone Link در بیلد جدید Canary از ویندوز ۱۱ افزوده است.

اکنون هنگامی که شخصی حال شما را بپرسد، بدون آنکه به گوشی یا کیبورد کامپیوتر خود دسترسی داشته باشید می‌توانید تنها با انتخاب یکی از پاسخ‌های پیشنهادی ارائه‌شده در برنامه Phone Link و به کمک وب پاسخ او را بدهید؛ البته قابلیت پاسخ‌های پیشنهادی، بخشی از برنامه Phone Link محسوب می‌شود.

پاسخ‌های پیشنهادی Phone Link

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا گوشی خود را به ویندوز متصل کنید و از طریق کامپیوتر به ارسال و دریافت پیام‌ها، مرور عکس‌های اخیر و برقراری تماس‌های تلفنی بپردازید. قابلیت نام‌برده با استفاده از مدل پیشنهاد دهنده هوشمند مایکروسافت که مبتنی بر فضای ابری است، سه پاسخ مرتبط با مفهوم پیام‌ها را به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

اینسایدرهایی که پس از نصب بیلد Canary 26227 ویندوز ۱۱، نسخه ۱.۲۴۰۵۱.۹۸ یا جدیدتر برنامه Phone Link را دریافت کرده‌اند، قادر خواهند بود تا از قابلیت پاسخ‌های پیشنهادی به‌صورت پیش‌فرض در برنامه نام‌برده استفاده کنند. این بیلد همچنین با یک تغییر بزرگ برای دسترسی به دستیار هوش مصنوعی کوپایلت منتشر شده است.

باتوجه به برخورداری کامپیوترهای آینده کوپایلت پلاس از کلید مخصوص کوپایلت، مایکروسافت تصمیم دارد تا امکان نمایش این دستیار هوش مصنوعی با استفاده از کلیدهای Windows + C را کنار بگذارد. در همین حال کاربران کامپیوترهای فعلی می‌توانند از طریق کلید Windows به همراه شماره مربوط به موقعیت کوپایلت در تسک بار، به این دستیار مجازی ویندوز دسترسی پیدا کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید