ایلان ماسک شایعات مربوط به دریافت سمت مشاور دونالد ترامپ را رد کرد - تکفارس 
ایلان ماسک شایعات مربوط به دریافت سمت مشاور دونالد ترامپ را رد کرد - تکفارس 
ایلان ماسک شایعات مربوط به دریافت سمت مشاور دونالد ترامپ را رد کرد - تکفارس 

ایلان ماسک شایعات مربوط به دریافت سمت مشاور دونالد ترامپ را رد کرد

افشین نوری
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - 17:26
ایلان ماسک مشاور دونالد ترامپ

در روزهای گذشته شایعاتی زیادی درباره احتمال انتخاب ایلان ماسک به عنوان مشاور دونالد ترامپ وجود داشت، اما حالا ماسک این شایعات را رد کرده است.

طبق گزارش‌های منتش شده، ظاهرا ترامپ قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ۲۰۲۴، ایلان ماسک را به عنوان مشاور خود انتخاب کند.

بلومبرگ فاش کرده بود که ماسک ممکن است در زمینه ارزهای دیجیتال به دونالد ترامپ مشاوره بدهد. حالا ماسک در یک پست توییتری گفته است که هیچ صحبتی با ترامپ درباره این موضوع نداشته است.

حساب توییتری ترامپ دو سال پیش در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به‌خاطر دعوت از هوادارانش برای تجمع جلوی کنگره آمریکا بسته شد. این تجمع اعتراضی که منجر به کشته و مجروح شدن چندین نفر شد باعث ملتهب شدن فضای سیاسی آمریکا گردید. ترامپ بعد از مسدود شدن اکانتش در توییتر اقدام به راه‌اندازی شبکه اجتماعی خودش به نام Truth کرد اما این شبکه چندان موفق نبود. 

ماسک قبل از خریدن توییتر گفته بود که در صورت خرید این شرکت ممکن است اکانت دونالد ترامپ را برگرداند. ماسک ادعا کره بود که از آزادی بیان در شبکه اجتماعی توییتر محافظت خواهد کرد و همه افراد باید بتوانند نظرات خود را بدون سانسور در این شبکه بیان کنند. 

همچنین بر اساس اطلاعات فاش شده، مجموع دارایی رمزارز ترامپ بیشتر از آن چیزی است که رسماً اعلام شده بود. اطلاعات منتشرشده توسط نهاد نظارتی CREW نشان می‌دهد که رئیس جمهور سابق آمریکا و کاندیدای اصلی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات سال ۲۰۲۴ حدود ۲.۸ میلیون دلار رمزارز در اختیار دارد.

ترامپپ موافق رمزارزها است و قصد دارد در صورت پیروزی در انتخابات از آن حمایت کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید