تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2024 اپل و جزئیات آن اعلام شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2024 اپل و جزئیات آن اعلام شد - تکفارس 

تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2024 اپل و جزئیات آن اعلام شد

محمدامین حیدری
۹ خرداد ۱۴۰۳ - 20:58
WWDC 2024

رویداد WWDC 2024 اپل قرار است ۱۰ ژوئن (۲۱ خرداد) برگزار شود و حالا لیستی از نکات مهم جهت تماشای این رویداد در برنامه Apple Developer منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با پیروی از نکات این لیست که تحت عنوان “Get Ready” منتشرشده است، برای رویداد بزرگ WWDC 2024 اپل آماده شوند. اگرچه این شرکت نسخه جدیدی از اپلیکیشن Apple Developer را منتشر نکرده است اما به تازگی محتوای آن را به‌روز کرده است. شما می‌توانید با ورود به این برنامه علاوه‌بر مشاهده بنری تحت عنوان “Coming in swiftly”، اطلاعاتی درباره آن در تب‌های Discover یا WWDC به‌دست آورید.

شایان ذکر است که این اپلیکیشن به‌صورت رایگان برای دستگاه‌های آیفون، آیپد، مک، اپل تی‌وی و ویژن پرو در دسترس است. همچنین قادر خواهید بود تا با مراجعه به بخش پایینی آپدیت اپلیکیشن Apple Developer، روی لینک مربوط به لیست Get Ready کلیک کنید تا تمام نکات اپل جهت آماده‌شدن برای رویداد بزرگ WWDC 2024 را دریافت کنید؛ ناگفته نماند که این لیست در خارج از اپلیکیشن نام‌برده نیز در دسترس است.

نکات مهم در لیست “Get Ready” جهت تماشای رویداد WWDC 2024 اپل عبارت‌اند از:

  • افزودن سخنرانی ۱۰ ژوئن که در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برگزار می‌شود به تقویم
  • مشخص کردن برنامه Platforms State of Union در تقویم
  • تماشای جلسات رویداد WWDC که به‌زودی در اپلیکیشن Apple Developer قرار می‌گیرند؛ یا دنبال‌کردن کانال یوتیوب اپل
  • درخواست یک مکان در آزمایشگاه WWDC
  • پیروی از راهنمای رویداد WWDC 2024 که پس از سخنرانی گفته می‌شود
  • بررسی انجمن توسعه‌دهندگان اپل

اپل همچنین اعلام کرده است که شما می‌توانید با مراجعه به تب اکانت در اپلیکیشن Apple Developer، از دریافت نوتیفیکشن‌های مربوط به این رویداد اطمینان حاصل کنید. همچنین اخبار مرتبط حاکی از آن هستند که علاوه‌بر برگزاری رویداد WWDC 2024، شاهد اعلام اسامی برندگان جایزه مربوط به طراحی برتر اپل نیز خواهیم بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید