بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت منتشر شد - تکفارس 
بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت منتشر شد - تکفارس 
بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت منتشر شد - تکفارس 

بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت منتشر شد

فرزاد اسرافیلی
۹ خرداد ۱۴۰۳ - 12:53
بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت

مایکروسافت بات رسمی هوش مصنوعی کوپایلت خود را به تلگرام اضافه کرده است که امکان جستجو، پرسیدن سوال و مکالمه با این چت‌بات را برای کاربران فراهم می‌کند.

کوپایلت تلگرام در حال حاضر در نسخه بتا قرار دارد و کاربران تلگرام در موبایل یا دسکتاپ می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره‌مند شوند و مکالمه معمولی در داخل اپلیکیشن با آن داشته باشند. Copilot for Telegram یا همان کوپایلت تلگرام بات رسمی مایکروسافت برای پیام رسان تلگرام است و آیدی این چت‌بات به صورت CopilotOfficialBot@ است. در حال حاضر چند شرکت هوش مصنوعی به کاربران پیام رسان‌ها مجوز دسترسی به LLM‌های خود را داده‌اند. به عنوان مثال هوش مصنوعی متا که به برنامه‌های چت خود از جمله مسنجر، واتس‌اپ و پیام‌رسانی اینستاگرام اضافه شده است و یا هوش مصنوعی جمنای گوگل در Google Messages در گوشی‌های اندروید.

برای دسترسی به کوپایلت تلگرام، ابتدا Copilot Bot را جستجو کنید. سپس از کاربران درخواست می‌شود شماره تلفن تلگرامی خود را با مایکروسافت به اشتراک بگذارند. البته ارسال شماره به مایکروسافت در تناقض با سیاست‌های سخت‌گیرانه تلگرام در حفظ حریم خصوصی کاربران می‌باشد.

کوپایلت تلگرام تفاوت چندانی با سایر کوپایلت‌ها ندارد، اما یک سری محدودیت‌هایی را دارد. برای مثال این چت‌بات محدود به درخواست‌های متنی است و قادر به ارائه تصاویر نیست. بات تلگرامی هوش مصنوعی کوپایلت می‌تواند اطلاعات را در اینترنت جستجو کند و ارائه دهد. بنا به اعلام مایکروسافت کوپایلت تلگرام می‌تواند به معرفی فیلم‌های تماشایی، ارائه برنامه تمرینی جدید، کمک به کارهای کدنویسی، ترجمه مکالمات و یافتن سریع فکت‌ها در اینترنت، بپردازد. یکی دیگر از محدودیت های این هوش مصنوعی به تعداد مبادلات روزانه مربوط می‌شود؛ کاربر و کوپایلت روزانه تنها می‌توانند ۳۰ مبادله داشته باشند.

مایکروسافت در حال گسترش کوپایلت خود بوده و از این دستیار هوش مصنوعی در بسیاری از پلتفرم‌های خود استفاده کرده است. کوپایلت برنامه‌های تجاری، کوپایلت و PC، کوپایلت مایکروسافت ۳۶۵ و نسخه پولی کوپایلت که امکان دسترسی به آخرین مدل‌های هوش مصنوعی را با قیمت ۲۰ دلار در ماه فراهم می کند از جمله آن‌هاست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید