تصویری از BlackBerry Venice  منتشر شد - تکفارس 
تصویری از BlackBerry Venice  منتشر شد - تکفارس 

تصویری از BlackBerry Venice منتشر شد

امیرحسین
۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - 14:37
تصویری از BlackBerry Venice  منتشر شد - تکفارس 

دقایقی قبل تصویری منتشر شد که گفته می شود اسمارت فون آینده ی بلک بری خواهد بود , این تصویر که گفته می شود که متعلق به اسمارت فونی باشد که Black Berry Venice نام نام دارد , در این تصویر Black Berry Venice را نمایش می دهد که به صورت کشویی باز و بسته می شود , همچنین اطلاعاتی هم از این دستگاه منتشر شده است که آن ها را مشاهده می کنید

این دستگاه یک دوربین اصلی هجده مگا پیکسلی به همراه یک دوربین جلوی پنج مگا پیکسلی خواهد داشت , همچنین شایعات دیگری نیز به بیرون درز کرد که این دستگاه یک صفحه نمایش ۵.۴ مگا پیکسلی با تراکم پیکسلی ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ QHD , به همراه پردازنده ی Snapdragon 808 شش هسته ای ۱.۸ گیگا هرتزی و Adreno 418 GPU از دیگر مشخصات سخت افزاری آن خواهند بود , سه گیگا بایت حافظه ی رم نیز در انتهای این لیست جای دارد .

This image allegedly showing the BlackBerry Venice, includes the virtual keyboard

عکس هایی که از بلک بری ونیز کشف شده است به ما نشان می دهد که این دستگاه یک صفحه کلید مجازی خواهد داشت اما چیز دیگری که جلب توجه می کند این است که یک صفحه کلید فیزیکی اسلاید شو نیز به همراه این دستگاه است . گفته می شود که بلک بری قصد دارد تا این دستگاه را در همایش MWC به نمایش عمومی در بیاورد .

گفته می شود که Black Berry Venice از سیستم عامل Black Berry 10.3 بهره خواهد برد , مشتاقان خرید این دستگاه باید تا ماه نوامبر میلادی صبر کنند زیرا در آن زمان فصل خرید برای تعطیلات است , هم چنین انتظار این می رود که Black Berry Venice هم توسط AT & T و هم توسط T-Mobile برای فروش قرار داده شود . باید صبر کرد و دید که در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد .

نظر شما چیست ؟ آیا این دستگاه موفق به یک فروش خوب خواهد شد ؟ آیا بلک بری را از بحران نجات خواهد داد ؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید .

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید