تصاویر، مشخصات و قیمت گوشی‌های موتورولا ریزر ۵۰ و ۵۰ اولترا لو رفت - تکفارس 
تصاویر، مشخصات و قیمت گوشی‌های موتورولا ریزر ۵۰ و ۵۰ اولترا لو رفت - تکفارس 

تصاویر، مشخصات و قیمت گوشی‌های موتورولا ریزر ۵۰ و ۵۰ اولترا لو رفت

فرزاد اسرافیلی
۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 14:25
موتورلا ریزر  50 و 50 اولترا

به تازگی تصاویر رسمی، مشخصات و قیمت دو مدل جدید گوشی‌های هوشمند موتورولا ریزر ۵۰ به صورت آنلاین به بیرون درز شده است.

شرکت موتورولا هنوز به طور رسمی در مورد عرضه نسل جدید گوشی‌های هوشمند تاشو خود اظهار نظر نکرده است. با این حال تصاویر رسمی، به همراه مشخصات و قیمت دو مدل در فضای مجازی افشا شده است. بنا به این شایعات این مدل‌ها در برخی بازارها با عنوان سری ریزر ۲۰۲۴ و در برخی دیگر با عنوان سری ریزر ۵۰ در دسترس قرار خواهند گرفت.

در هفته‌های اخیر شایعات زیادی در رابطه با موتورولا ریزر ۵۰ منتشر شده است. اکنون، منابع مختلف قیمت و مشخصات دو مدل را فاش کرده‌اند. بنا به اعلام این منابع، این دو مدل جدید قرار است جایگزین گوشی‌های ریزر ۲۰۲۳، ریزر پلاس ۲۰۲۳ و همچنین ریزر ۴۰ و ریزر ۴۰ اولترا شوند.

گفته می‌شود موتورولا قصد دارد گوشی‌های هوشمند تاشو ارزان قیمت خود را  مجهز به تراشه دیمنستی ۷۳۰۰ ایکس کند. احتمال می‌رود این تراشه با ریزر ۵۰ و ریزر ۲۰۲۴ عرضه شود،. طبق گزارشات، قیمت پایه ریزر ۵۰ معادل ۶۹۹ دلار در ایالات متحده و ۸۹۹ یورو در منطقه یورو تعیین شده است، همچنین قرار است این گوشی مجهز به سخت افزارهای زیر باشد:

  • صفحه نمایش اصلی ۶.۹ اینچی pOLED، با وضوح ۱۰۸۰، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • صفحه نمایش ثانویه ۳.۶ اینچی POLED، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز
  • باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعتی
  • دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین با زاویه فوق عریض ۱۳ مگاپیکسل، دوربین داخلی ۳۲ مگاپیکسلی

در مقابل، انتظار می‌رود ریزر ۵۰ اولترا (ریزر پلاس ۲۰۲۴) مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸s نسل ۳ و نرخ نوسازی ۱۶۵ هرتز در هر دو نمایشگر خود باشد. علاوه بر این، گفته می‌شود ریزر ۵۰ اولترا صفحه نمایش ۴ اینچی و همچنین دو دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در پشت قاب خود داشته باشد. بنا به شایعات مطرح شده، این گوشی از دوربین داخلی ۳۲ مگاپیکسلی و باتری کوچکتر ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. ظاهراً قیمت ریزر ۵۰ اولترا ۲۰۰ یورو بیشتر از ریزر ۵۰ به فروش برسد. لازم به ذکر است این افزایش قیمت بدلیل مجهز بودن این مدل به ۴ گیگابایت رم بیشتر می‌باشد.

در قسمت زیر می‌توانید برخی از تصاویر منتشر شده را مشاهده فرمایید.

  • گوشی‌های ریزر ۵۰:
  • تصاویر ریزر ۵۰ اولترا:
موتورلا ریزر  50 و 50 اولترا

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید