گوشی سونی Xperia 10 VI رونمایی شد - تکفارس 
گوشی سونی Xperia 10 VI رونمایی شد - تکفارس 

گوشی سونی Xperia 10 VI رونمایی شد

افشین نوری
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 18:53
Xperia 10 VI

سونی از گوشی میان‌رده Xperia 10 VI رونمایی کرد. این گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ است.

این گوشی دارای نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز است و از محافظ گوریلا گلس ویکتوس و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد. سونی یاز هم از نسبت نمایشگر بلند ۲۱:۹ در این گوشی استفاده کرده است.

سونی گفته است که اکسپریا ۱۰ VI دارای بلندگوهایی با صدای بلندتر و وضوح بیشتر نسبت به مدل قبلی است. این گوشی دارای بدنه پلاستیکی است و در پنل پشتی آن از ۵۰ درصد مواد بازیافتی استفاده شده است.

Xperia 10 VI

سونی Xperia 10 VI برخلاف مدل قبلی خود فاقد دوربین تله‌فوتو ۲x است اما از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و زوم ۲ برابر بهره می‌برد. این دوربین قادر است ویدیوهای ۴K با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه ثبت کند. همچنین یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی در پنل پشت وجود دارد.

کار پردازش این گوشی را تراشه اسنپدراگون ۶ نسل ۱ در کنار ۸ رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بر عهده دارد و سیستم عامل آن اندروید ۱۴ است.

انرژی آن را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۰ واتی تامین می‌کند و همچنین دارای استاندارد IP68 و جک هدفون و اسلات microSD است.

قرار است ۳ آپدیت اندروید و ۴ سال بسته امنیتی برای آن منتشر شود. سونی Xperia 10 VI در سه رنگ قابل دسترس بوده و به قیمت ۳۹۹ یورو / ۳۴۹ پوند فروخته خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید