ببینید: تصاویر گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل فاش شد - تکفارس 
ببینید: تصاویر گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل فاش شد - تکفارس 

ببینید: تصاویر گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل فاش شد

محمدامین حیدری
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 21:57
گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل

در حالی که پنج ماه تا زمان معرفی محصولات جدید گوگل در اکتبر باقی مانده است، اکنون تصاویر مربوط به سه مدل از گوشی‌های سری پیکسل ۹ این شرکت فاش شده است.

این تصاویر که توسط وب‌سایت Rozetked منتشر شده است، سه مدل معمولی، پرو و XL از گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل را در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. البته سوالات زیادی در مورد اینکه چگونه و چرا این گوشی‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند وجود دارد. همچنین می‌دانیم که بسیاری از شما بدون شک به گوشی پیکسل ۹ پرو دقت کرده‌اید زیرا گوگل از بهترین دوربین ‌های خود در این گوشی با اندازه معمولی استفاده کرده است.

گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل

طبق تصاویر منتشرشده، مدل XL پیکسل ۹ گوگل کمی بلندتر از آیفون ۱۵ پرو مکس به نظر می‌رسد. کنجکاو هستیم که بدانیم آیا ماژول دوربین در این گوشی‌ها همچنان “نوار دوربین” نام خواهد داشت یا خیر؛ زیرا این نوار اکنون تا کنار قاب آن‌ها امتداد نیافته است.

تغییر طراحی ماژول دوربین یک تغییر بزرگ در هویت بصری گوشی‌های سری پیکسل گوگل می‌باشد؛ با این حال ظاهر جدید آن در مقایسه با طراحی محصولات اپل و سامسونگ منحصربه‌فرد محسوب می‌شود. طبق معمول، پیکسل ۹ گوگل تنها دارای دو دوربین است، در حالی که مدل پرو این گوشی از لنز سوم برای تله فوتو و زوم بهره می‌برد.

گوشی‌های سری پیکسل 9 گوگل

با انتشار تصاویر گوشی‌های سری پیکسل ۹ گوگل سوالات گوناگونی برای ما ایجاد شده است. آیا گوگل در تلاش است تا با افشای اطلاعات جدید از خود پیشی بگیرد؟ آیا در دسترس قرارگرفتن گوشی‌های نام‌برده بدان معناست که گوگل تصمیم دارد تا زمان معرفی آن‌ها را به تاریخ زودتری در سال ۲۰۲۴ تغییر دهد؟

آیا ممکن است در سخنرانی اصلی رویداد I/O گوگل که فردا برگزار می‌شود شاهد پخش تیزری از گوشی‌های سری پیکسل ۹ باشیم؟ البته منظور ما ارائه جزئیات درباره ظاهر این گوشی‌ها نمی‌باشد بلکه انتظار داریم گوگل حداقل رنگ‌های متفاوتی از آن‌ها را نمایش دهد. آیا همچنان اطلاعات جدیدی درباره گوشی پیکسل فولد ۹ فاش نخواهد شد؟

شایان ذکر است که گوشی میان رده پیکسل ۸A گوگل در هفته جاری با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش می‌رسد که اگر حاشیه‌های ضخیم در کنار بهره‌نبردن از پیشرفته‌ترین دوربین‌های گوگل برای شما اهمیت ندارد، می‌توان آن را گزینه‌ای مناسب دانست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید