لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 با لولای ۳۶۰ درجه معرفی شد - تکفارس 
لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 با لولای ۳۶۰ درجه معرفی شد - تکفارس 

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 با لولای ۳۶۰ درجه معرفی شد

محمدامین حیدری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 12:59
لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024

شرکت لنوو به تازگی از لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga 2024 با تراشه میان رده Core Ultra 7 155U اینتل و لولای ۳۶۰ رونمایی کرده است.

این لپ‌تاپ که به تراشه Core Ultra 7 155U از پردازنده‌های سری Meteor Lake-U اینتل مجهز شده است، نسخه جایگزین لپ‌تاپ‌های نسل هشت لنوو با پردازنده‌های نسل سیزدهمی Raptor Lake اینتل محسوب می‌شود. اگرچه لپ‌تاپ نام‌برده دارای یک پردازنده میان رده است اما از بیشتر ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های سری Yoga لنوو بهره می‌برد.

لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024

آن طور پیداست شاهد استفاده از یک لولای ۳۶۰ درجه در لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 هستیم که امکان تبدیل‌ آن به یک تبلت را فراهم می‌کند. علاوه‌بر این، فرم ظاهری چندکاره لپ‌تاپ جدید لنوو موجب می‌شود تا بتوان آن را به راحتی روی پایه یا میز قرار داد.

لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 از یک بدنه باریک با وزن ۱.۳۵ کیلوگرم برخوردار است؛ جنس این بدنه از نوع آلومینیوم استفاده‌شده برای هواپیما می‌باشد که ضخامت آن برابر با ۱۵.۵ میلیمتر است. این لپ‌تاپ همچنین به یک نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۸K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است که به ‌طور کامل از گستره رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024

شایان ذکر است که این نمایشگر قادر به ارائه حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت است. لنوو در زمینه اتصالات، لپ‌تاپ ThinkPad X1 Yoga 2024 را به دو پورت تاندربولت ۴، یک درگاه HDMI 2.1، دو پورت USB-A و یک جک صدای ۳.۵ میلیمتری مجهز کرده است. این لپ‌تاپ همچنین از معماری صوتی Dolby Vision و گواهی استقامت MIL-STD-810H برخوردار است.

ناگفته نماند که لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 در فروشگاه چینی JD برای فروش قرار گرفته است؛ طبق اطلاعات ثبت‌شده در این فروشگاه، لپ‌تاپ نام‌برده از ۳۲ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD بهره می‌برد که با قیمت ۱۵,۹۹۹ یوان (۲,۲۱۴ دلار) عرضه می‌شود.

البته زمان عرضه لپ‌تاپ لنوو ThinkPad X1 Yoga 2024 هنوز مشخص نمی‌باشد زیرا این شرکت چینی جزئیاتی در مورد فروش جهانی آن منتشر نکرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید