نسخه جدید دستیار سیری اپل با تغییرات اساسی در راه است - تکفارس 
نسخه جدید دستیار سیری اپل با تغییرات اساسی در راه است - تکفارس 

نسخه جدید دستیار سیری اپل با تغییرات اساسی در راه است

محمدامین حیدری
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - 13:11
نسخه جدید دستیار سیری اپل

اپل قصد دارد تا با استراتژی جدید، فناوری هوش مصنوعی خود را توسعه دهد که تبدیل نسخه جدید دستیار سیری به یک پلتفرم مدرن و کارآمدتر از اهداف اصلی آن می‌باشد.

براساس گزارش نیویورک تایمز، تصمیم به ارتقا نسخه جدید دستیار صوتی سیری توسط مدیران ارشد اپل گرفته شده است. آن‌طور که پیداست کرگ فدریگی (Craig Federighi)، معاون ارشد مهندسی نرم‌افزار و جان جیانادریا (John Giannandrea) به عنوان معاون ارشد یادگیری ماشین و استراتژی هوش مصنوعی شرکت اپل، چت‌بات ChatGPT از شرکت OpenAI را برای چند هفته مورد بررسی قرار دادند.

هدف آن‌ها از انجام این کار فهمیدن چگونگی پیشرفت دستیارهای هوش مصنوعی توسط رقبا بود که در نتیجه متوجه قدیمی‌بودن و ضعف عملکرد دستیار صوتی سیری شدند. باتوجه به ادامه گزارش نیویورک تایمز، تیمی که مسئولیت توسعه سیری اپل را بر عهده داشته در مقایسه با سایر گروه‌های این شرکت، توجه و منابع کافی دریافت نکرده است.

انتظار می‌رود نسخه جدید دستیار سیری اپل که در کنفرانس WWDC در تاریخ ۱۰ ژوئن رونمایی خواهد شد، گفتگو محور و کارآمدتر شود. ناگفته نماند که اپل در تلاش است تا توانایی این دستیار صوتی را در زمینه تنظیم تایمر، ایجاد قرارها در تقویم، افزودن موارد به یادآورها و خلاصه‌کردن متن بهبود بخشد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید